Jump to content

M'n psx doet eng. :l


Dotz

Recommended Posts

Omdat ik weer eens zin had in GT1 wou ik vandaag mijn psx aansluiten op mijn JVC Teletext-tv'tje. Het hele zooitje werkte echter niet helemaal goed :N . Ik krijg wel het geluid van mijn psx en de game, maar daar doorheen gaat ruis. En ik krijg ook geen beeld (blauw beeld, meer niet). Ik heb de lens al schoongemaakt, daar ligt het dus niet aan. Ik heb wat gerommeld met de instellingen van mijn televisie, maar dat hielp geen steek.

Heeft iemand enig idee wat er fout zou kunnen gaan?

Overigens heb ik meerdere originele games geprobeerd te spelen, en is mijn psx niet omgebouwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat alle kabels erin zitten?

En dat blauw beeld, zit je wel op de juiste post? Ik moet altijd naar AV-3 gaan voor op de PSX te spelen.

Ik zal even kijken voor dat AV-3. De kabels zitten erin, dat ben ik >3x nagelopen.

Het waren toch de kabels.. :-( Ik was ze al bijna 10x nagelopen en dacht dat alles goed zat. Dat zat het dus niet, nou wel! Kan ik weer mooi GT1 spelen :) .

>>> Door Flitskikker: Met dank aan..... Awesome.png<<< Met dank aan Flitskikker :Y

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...