Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort weer begonnen met San Andreas, maar heb nu last de twee onderstaande bugs:

http://img836.imageshack.us/img836/2079/gtasaterritory.png

Gang territory verdwenen? Het gaat om het kleine stukje bij de Cluckin' Bell. Ik weet zeker dat dat eerst ook gewoon Ballas territory was.

De volgende is op zich niet zo erg, maar ik vraag me wel af wat het is:

http://img23.imageshack.us/img23/955/gtasainfinite.png

Ik zit nog in het begin van het spel, maar heb al wel alle tags gehaald en pak iedere keer voordat ik save alle wapens in de keuken. Het lijkt er op dat ik nu (alleen met de sawed-off shotgun) oneindig kogels heb. Of is hij al over het maximaal aantal kogels heen?

Heb er op internet niets over kunnen vinden en op zich kan het niet zo heel veel kwaad, maar heeft iemand hier ook last van (gehad)?

Geplaatst:

Volgens mij hoort bij de eerste daar niks te zijn, want op deze kaart zie je net boven dat Cluckin' Bell icoontje ook gewoon wit. Ik denk dat daar dus gewoon neutraal gebied is, net zoals bij het ziekenhuis iets ten westen van de Cluckin' Bell.

Het kan zijn dat deze informatie niet klopt, ik heb alleen maar de kaart die je hierboven vindt gebruikt.

Geplaatst:

Dan zijn het dus geen glitches. Ik was er een paar in het spel tegengekomen en dacht dat dit ook bugs waren, maar dat is dus niet zo. In ieder geval bedankt! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...