Jump to content

Geheime kamer in ziekenhuis


GTAKevin023

Recommended Posts

Eh,

In deze foto zie ik een geheime kamer in het ziekenhuis waar je niet in kan. Maar je ziet er ook niks van in het ziekenhuis. Deze kamer zit achter de rechter gesloten deuren bij de wachtruimte. Er staan spullen in dus het zal iets moeten zijn.

rje8wk2yvx.png

Door dit te doen (kijk naar het filmpje) kom ik in de bluehell. Dan moet je achter het ziekenhuis gaan. Let op, je moet in de bluehell blijven (alles moet blauw zijn of grijs en wit. In iedergeval dat je buiten geen mensen, auto's en gebouwen ziet behalve de binnenkant van het ziekenhuis.) en dan moet je naar de achterkant (buiten) van het ziekenhuis lopen en dan zal je die kamer zien. Maar eerst moet je in die bluehell komen en dat zie je in dit filmpje.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is precies je doel van dit topic? Heb je er een vraag over, iets waarover je de mening wil van mede-leden? Ik mis namelijk een beetje een doel in dit topic? :)

[table=header]@ Hearv[/table]Dat scheelde 6 seconden.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De kamer zit achter deze deuren. Maar die zijn gesloten. En als ik in de bluehell kom, zodat ik alle ruimtes in die ziekenhuis kan zien, zie ik die kamer achter deze deuren die gesloten zijn. Ik wil weten waarom die kamer er is en ik wil de mensen laten zien dat ik die kamer heb ondekt.

a2bccbf2107f36991054ec0.png

Bewerkt: door Jacky-2007
Quote verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien uit een missie die op een later moment is geschrapt? Of een mogelijkheid die uit de game is gehaald?

Het kan ook zijn dat het ziekenhuis in eerste instantie qua interieur veel groter zou worden, maar dat men op een later moment toch de deuren heeft afgesloten. Moeilijk om achter te komen, hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet welke kamer het is: de kamer waar de cutscenes van John Gravelli voorkomen, op zijn 'sterfbed'.

Net zoals alle cutsceneruimtes niet toegankelijk zijn in het spe is dat dus ook zo voor dit.

Nee, die is toch achterin?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis is er in Maisonette 9 bij de VIP Sectie toch ook een verborgen kamer?

Tony's office?

Nee, het bureau van Tony is het eerste deurtje links als je binnenkomt in Maisonette 9.

Neem eens een kijkje bij de VIP Room (waar er Champagne Drinking Contests worden gehouden). Daar staat een soort van roltralies (of hoe het ook noemt) waar je door kunt kijken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...