Jump to content

Sony ericsson K810i oortjes


Niiek

Recommended Posts

...?

Als jij een iPhone koopt, en de oordopjes ervan gaan kapot, loop je toch ook de winkel niet in voor een nieuwe telefoon? Nee, dan koop je gewoon een nieuw setje oordopjes. O.o

@TopicStarter; bij de telefoonwinkels etc. kan je van die converters halen die de Sony Ericsson "dock" converteren naar een normale headset jack. Dan kan je tevens ook de radio functie gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

...?

Als jij een iPhone koopt, en de oordopjes ervan gaan kapot, loop je toch ook de winkel niet in voor een nieuwe telefoon? Nee, dan koop je gewoon een nieuw setje oordopjes. O.o

Het gaat denk ik meer om het feit dat de telefoon in kwestie al ruim drie jaar oud is.

Link to comment
Delen op andere websites

...?

Als jij een iPhone koopt, en de oordopjes ervan gaan kapot, loop je toch ook de winkel niet in voor een nieuwe telefoon? Nee, dan koop je gewoon een nieuw setje oordopjes. O.o

Het gaat denk ik meer om het feit dat de telefoon in kwestie al ruim drie jaar oud is.

Inderdaad. :engel:

En trouwens; de earphones van iPhone zijn gewoon zoals die van MP3's, toch?

Dus dat gaat makkelijker dan oordopjes te kopen van Sony Ericsson van een 'oudere' gsm.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit zelfs bij wet verplicht.

nee, dat niet :puh:

OT: kan beter in-ear oortjes kopen

204-icmoe5_l.jpg

zijn wel iets duurder, maar beter geluid en ook nog eens iets betrouwbaarder :tu:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...