Jump to content

Moet 10,- euro bezuinigen


Rutger.

Recommended Posts

Dat is nog maar zeer de vraag. GTA IV houd namelijk wel van een lekker stevig reken monster in het processor socket. Met andere woorden: GTA is meer gebaat bij een snellere processor dan bij een snellere videokaart. Quadcore processors en in minder mate ook snelle triplecore processoren zijn dan ook zeer plezant voor GTA IV.

Desalniettemin is het onrealistisch om te denken dat je voor 600 een complete PC kan samenstellen waar je moet goed fatsoen GTA IV op kan draaien. Dat is met een dergelijk budget niet mogelijk. Je mag in je handjes knijpen als je het spel op zeer lage instellingen kan draaien. Zet dat GTA IV dus maar uit je hoofd is mijn advies en maak je PC goed geschikt voor het echte doel van de opdracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me gewoon af of deze PC misschien GTA IV zou kunnen spelen. :puh:

Niet dus.

Er is trouwens niet een duidelijke opdracht, dit is mijn 1e jaar informatica en ze geven als opdracht: "Bouw voor max. 600,- euro de best mogelijke PC voor dat budget".

Zou deze PC een beetje redelijk zijn? :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...