j.vinke1 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 hallo ik ben bij een driving school en er is een girl die zegt dat ik meer moet eten maar het lukt nog niet om haar aandacht te trekken wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ze komt alleen op bepaalde tijden, als ze er is, zorg dan dat je aardig dik bent, want ze valt alleen op dikke mannen. Bestel dus zoveel pizza tot je over de helft fat bent, en probeer dan met haar te daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Eet wel niet te veel maaltijden achter elkaar want anders braak je al je vet dat je juist binnennam weer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j.vinke1 Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 oke ik ga het proberen heb het al een keer geprobeerd begon hij inderdaat te braken danku wel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Oh, Kon je met haar daten? Had her vermoord.. Ze vond me te 'Skinny'! Dat vat ik op als een belediging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 huh ik was blubber vet en ze zei niks tegen me moet ik ook wat tegen haar zeggen soms ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Toen ik met haar ging daten beledigde ze me. zo mij kennende kan ik daar niet tegen en,, DOOD WAS ZE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hahah niet te veel aandacht besteden aan vriendinnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Vind dat Daten eigenlijk maar lomp, maar toch knap dat ze het in het spel hebben gestopt! Vind het Daten alleen leuk, als je dat Sexspelletje kan doen! Hot Coffee Mod, ofzo iets! Dat is wel Hilarisch :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 je moet 11 maaltijden van 2 dollar per dag eten zo 4 dagen en dan ben je dik genoeg ga naar binnen ga bijna tegen haar staan en ze praat tegen je maar er staat altijd iemand te babbelen tegen haar schiet die niet dood want dan loopt ze weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Trouwens die ene vrouw noemt Michelle Cannes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Trouwens die ene vrouw noemt Michelle Cannes ik heb haar alleen maar genomen om haar monster truck kheb hem weggesleept gesaved en dan michelle afgemaakt hehehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja Ik ben der ok mee geweest en ze heeft me gedumpt Ik vond het wel spijtig voor het racepak <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja Ik ben der ok mee geweest en ze heeft me gedumpt Ik vond het wel spijtig voor het racepak <_< hoe bedoel je gedumpt heb je er ook op geschoten dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja Ik ben der ok mee geweest en ze heeft me gedumpt Ik vond het wel spijtig voor het racepak <_< hoe bedoel je gedumpt heb je er ook op geschoten dan Gewoon een hele tijd niet naar gekeken en ze dumpte mij :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.