Jump to content

GTA ?


sandorbok

Recommended Posts

Er is een nieuwe GTA aangekondigd, waarvan de datum nog niet bekend is. Waarschijnlijk zou de GTA de naam 'GTA V' gaan krijgen.

Maar als je de zoekfunctie rechtsboven had gebruikt, had je oudere topics over 'een nieuwe GTA' kunnen opzoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een nieuwe GTA aangekondigd

Bron?

Bronnen zijn er zo veel... :7 Er wordt zo veel over gepraat op het forum. Als je vaak op het forum komt en de nieuwste topics leest zou je dat moeten weten... Een volgende GTA zou zelfs oorspronkelijk worden getoond op de E3 (typ maar eens in op Google: GTA V op E3). Dus niet meteen zeuren van "waar haalt hij dat in hemelsnaam vandaan?"...

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog helemaal niks aangekondigd. Aankondigen kan misschien wel, maar wacht nog maar minstens een jaar voor ee nieuwe GTA.

Jawel, er is een hele site over stemmingen en nieuws ervan. En dat Rockstars al dingen erover hebben gezegd, moet je maar opzoeken.

Of anders

Crew? Mag ik de website erbij zetten?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Bronnen neerzetten mag altijd. Maar zolang ik niks hoor in de Power Unlimited of GameKings, geloof ik er niks van. Iedereen kan iets roepen, maar alleen de uitgever is uiteindelijk te vertrouwen. En TOM, er zijn helemaal geen bronnen, anders stond het al wel bij Mededelingen hier op het Forum ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, is het duidelijker als ik het woord 'aangekondigd' niet gebruik, maar 'iets bekend over'? :duh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog geen officieel woord over een nieuwe deel in de serie. Dat hij op de E3 zou verschijnen is onzin, wat elke retard kan zien als hij een fatsoenlijke blik op de pagina's zou werpen.

Overigens zou hij dan geen GTA V heten, dat is pas over een vijftal jaar (persoonlijke schatting) bij de nieuwe engine.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een nieuwe GTA aangekondigd

Bron?

Bronnen zijn er zo veel... :7 Er wordt zo veel over gepraat op het forum. Als je vaak op het forum komt en de nieuwste topics leest zou je dat moeten weten... Een volgende GTA zou zelfs oorspronkelijk worden getoond op de E3 (typ maar eens in op Google: GTA V op E3). Dus niet meteen zeuren van "waar haalt hij dat in hemelsnaam vandaan?"...

Oja, jij bent er 1 die geruchten eerder gelooft dan persberichten van r* zelf. Zolang r* zelf nog geen nieuwe gta heeft aangekondigd komt hij er niet, punt uit, simpel als wat, nogmaals punt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...