Jump to content

EK Kwalificatie Voetbal


Dutchy3010

Recommended Posts

Belgie zou eindelijk nog eens naar een EK kunne gaan ze staan 2de in de groep, waar ik trots op ben, want ze hebben een echte goeie ploeg met

Hzard, chadli, verthongen, kompany, vermealen, lukaku, witsel, defour, van buyten, fellaini, mignolet enzo

Maar er waren geen resultaten, nu wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    10

  • commando

    7

  • Guardian1980

    7

  • GekkieJ01

    6

Belgie zou eindelijk nog eens naar een EK kunne gaan ze staan 2de in de groep, waar ik trots op ben, want ze hebben een echte goeie ploeg met

Hzard, chadli, verthongen, kompany, vermealen, lukaku, witsel, defour, van buyten, fellaini, mignolet enzo

Maar er waren geen resultaten, nu wel. :)

daar geef ik je gelijk in :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

11-0, wat een wedstrijd zeg. Toen het na een kwartiertje 3-0 stond dacht ik echt aan een monsterscore, maar de rest van de eerste helft vond ik niet echt om aan te zien; wat een gemier zeg, er kwam niks meer uit. Gelukkig ging de tweede helft een stuk beter en daar heb ik zeker van genoten :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

knappa match van Nederland 5-3!. Mooi hoe je terugkomt van 2-3, maar verdediging van Nederland was echt te slecht. Ze moesten gewoon winnen.Over België, goede match: had wel meer dan 4-1 mogen zijn, veel kansen gehad alleen jammer van de tegengoal

wel mooi om te kijken zo'n goal festijn :bier:

HA! als je dat al een goalfestijn noemt... dan heb je dit weekend niet gekeken ( eihoofd smiley_hammer.gif)

al was die vorige match wel wat spannender :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Nederland doet het echt goed onder van Marwijk, al moeten we eerlijk zijn één goal was buitenspel.. Maar ik baal wel want ik moet dinsdag werken, dus dan kan ik die wedstrijd niet zien.

Misschien dat je het nog kan opnemen. :puh:

Tja, 11-0.. mooi om mee te maken ( net zoals 't WK ), hopelijk gaan we nog beter op 't EK en winnen we die. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland doet het echt goed onder van Marwijk, al moeten we eerlijk zijn één goal was buitenspel.. Maar ik baal wel want ik moet dinsdag werken, dus dan kan ik die wedstrijd niet zien.

ik ook :duh:

by the way....

we staan voor het eerst in de geschiedenis op nr.1 op de FIFA wereld ranglijst :tu:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wat aan, eerste staan op die ranglijst, zonder de WK-titel...

Ik kijk alle wedstrijden, zelfs die 0-0 tegen Uruguay. Ik kijk één keer niet omdat ik wat anders moest doen, en net TOEN werd het 11-0. :duh:

Zo maar even samenvatting opzoeken! :D

Link to comment
Delen op andere websites

whehe, bij mij is het juist andersom :schater: ( oke, knockout wedstrijden kijk ik wel :puh: ). voor de rest van de wedstrijden kijk ik alleen maar samenvattingen :puh:

en net deze match keek ik ^_^

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk ook bijna alle wedstrijden, 11-0 wat een wedstrijd ik dacht echt dat word al 6-0 in de eerste helft maar toen gingen ze toch wel een beetje stunten.

In de rust wel een (kleine) preek gehad denk ik en dan maken ze er 11-0 van, geweldig!

Aan die 1e plek hebben we toch niets? Ik wil gewoon zien dat we 1x een EK of WK winnen, en dan maakt het me niet uit welke maar gewoon lekker feesten. We hebben zulke topspelers en dan nog maar 1 titel..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...