Jump to content

Hulp nodig bij Foutmelding!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb sinds een tijdje een hele rare foutmelding, als ik op een link klink (op internet) dan opent'ie vaak ineens dit scherm (Zie bijlage)

Kan iemand mij helpen want ik heb echt de ballen verstand van computers! (Geen moeilijke computer taal aub! ^^)

Graag zsm antwoord, want word er echt helemaal gestoord van! Kan er ook helemaal niks over terugvinden op internet!

*EDIT: Heb nu ook dat'ie niet alleen die foutmelding geeft, maar ook in een nieuw scherm Google opent.. Whatthefuck? Help me out please!

post-3106-128626865267.jpg

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Virus, me thinks

Onzin.

Je hebt waarschijnlijk ergens een instelling verkeerd staan die er voor zorgt dat php bestanden naar de harde schijf worden gedownload.

PHP is een Hypertext Preprocessor (vandaar de naam) die informatie ophaalt en verwerkt tot een mooie pagina, die de eindgebruiker dan te zien krijgt. Dit forum zelf is voor 99% opgebouw uit PHP files.

Ik ben niet gewend aan Internet Explorer, dus ik weet niet precies waar je die instelling kan vinden.

Geplaatst:

Het komt niet altijd voor en soms opent er ook een pagina met een link naar Google. Geeft mij reden genoeg om "virus" te denken.

Geplaatst:

Thx voor de tips! Maar heb die Malwarebyt's gedownload, maar hij opent 'm niet?

Weet anders iemand iets meer over die instellingen waar Big Boss het over had?

Geplaatst:

Ik raad je aan een andere browser te proberen (bijvoorbeeld Google Chrome). Kijk eens of het probleem zich daar ook voordoet. ;)

Geplaatst:

Heb Opera geprobeerd, die had ik nog op m'n laptop staan, maar daar doet'ie precies hetzelfde alleen dan in tabbladen ipv nieuwe vensters.

Geplaatst:

"Hij opent hem niet"

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Foutmelding, schermpje, gebeurt gewoon niks, etc?

Heb je hem wel hier vandaan?

Geplaatst:

als hij het niet doet dan is er of iets ongelofelijk mis met je pc, of het is een zwaarder virus die zulke processen standaard blokkeert. Dit is in de meeste gevallen easy te fixen door gewoon de .exe te hernoemen

Geplaatst:

"Hij opent hem niet"

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Foutmelding, schermpje, gebeurt gewoon niks, etc?

Heb je hem wel hier vandaan?

Heb 'm niet van die site gedownload, maar wel een andere officiele. Maar volgens mij heb ik een gigantisch groot kut virus op m'n laptop, aangezien ik veel anti-virus websites niet meer kan openen (De webpagina kan niet worden weergegeven). En dat die virusscanner niet werkt (Als ik 'm aanklik, gebeurt er werkelijk niks).

Durf niet teveel risico te nemen door dingen te gaan hernoemen of een recovery te doen ofzo aangezien ik er weinig verstand van heb.

Het openen van nieuwe vensters is trouwens wel veel minder geworden ineens.

wat is nou het probleem van gewoon mbam.exe bam.exe te maken? Wil je het niet fixen ofzo?

What the fuck is een mbam dan? Niet iedereen weet veel van computers af ;)

MalwareBytes' Anti-Malware, dat programma dat je gedownload had.

Thx, het programma werkt! Nu maar hopen dat m'n internet explorer na de scan weer normaal functioneert ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...