Jump to content

Grand Theft Auto: The Complete Edition


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

En deze zal de wereld ingaan met de pakkende titel: Grand Theft Auto IV the Complete Edition. Deze collectie zal bestaan uit de originele game met de daarbij behorende downloadable contents die in de loop der tijd zijn uitgebracht. Dit, als we winkelketen Amazon mogen geloven.

Zo heeft Amazon.com deze collectie ter beschikking gesteld op hun website om te verkopen. Dit is dus uitermate handig voor degene die de game toentertijd hebben laten liggen. De collectie zal de game bevatten, met de The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony uitbreidingen. De collectie zal 26 oktober al verschijnen. De game zal in Amerika voor 39.99 dollar te koop zijn.

Bron: PS3Life



Voor de mensen die onder een steen hebben geleefd de afgelopen 3 jaar



Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    7

  • TekaLoca

    6

  • End Of The Riot

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die deze zullen kopen. Heel veel mensen hebben Grand Theft Auto IV al of alleen de Episdes en die zullen dan dus niet zo snel iets dubbel aanschaffen. Maar ik denk niet dat dit een hele grote moeite is om samen te stellen dus het is altijd een mooi pakket om te proberen nog meer verkopen te behalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje onzin, eigenlijk. Na de Epsidodes los te hebben uitgebracht, kwamen ze al met EFLC. Om daar nu ook nog eens een complete versie tegenaan te gooien lijkt me wat overdreven. Als je er flink mee bespaart is het natuurlijk mooi meegenomen, maar persoonlijk denk ik dat het niet nodig was geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV word nog steeds dagelijks verkocht hoor, een complete versie uitbrengen met alles erin is dus wel handig voor de mensen die het nog steeds eens willen kopen.

Je gaat me toch niet vertellen dat GTA IV dagelijks nog 100 keer over de toonbank vliegt na 3 jaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou dat niet kunnen, bedenk je wel dat de wereld groot is en de 'Grand Theft Auto' serie een goede naam heeft. :dans:

zou idd best kunnen. Het is en blijft natuurlijk een mooi spel. En op de huidige systemen ook steeds beter speelbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat ik Grand Theft Auto IV en Episodes From Liberty City ga verkopen om deze dan te herkopen. Als het maar 1 disc is dan :7

Reden: Moet ik niet steeds opstaan om van disc te veranderen.

Ik verwacht nu reactie's van : Wtf, da's best nutteloos man. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...