Jump to content

Grand Theft Auto: The Complete Edition


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

WTF, da's echt nutteloos... (Omdat je erom vraagt)

Maar ik speel met dezelfde gedachte. Ik heb dan EoLC niet, maar de DLC's binnengehaald, maar het is wel handig alvast voor de overgang naar een nieuwe 360 om deze drie gewoon op disc te hebben. :tu:

[table=header]@ End of the Riot[/table]Heb je bij enig toeval de najaarsfolder al gezien van Bart Smit? Weet je welke game daarin voor de beroemde Sinterklaas- en Kersttijd daarin staat aangemerkt als top favoriet voor de PC? Guess what: San Andreas. :puh: Het lijkt me dus nogal stug dat IV het na nog maar drie jaar niet meer goed zou doen in de retail.

Veel bekende titels zakken veel sneller in prijs, denk aan titels als COD, BF en dat soort games, maar ook bekende race franchises zakken gemiddeld sneller in prijs dan GTA IV. Die "doet" het nog steeds voor gemiddeld €30,- in de winkels, dat zegt wel wat over de game en of die nog gewild is of niet. Kids die bij release van de game in 2008 de game nog niet mochten, mogen hem wellicht nu wel aanschaffen. En zitten al 2,5 jaar lang te kwijlen op WikiGTA.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    7

  • TekaLoca

    6

  • End Of The Riot

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Denk dat ik Grand Theft Auto IV en Episodes From Liberty City ga verkopen om deze dan te herkopen. Als het maar 1 disc is dan :7

Reden: Moet ik niet steeds opstaan om van disc te veranderen.

Ik verwacht nu reactie's van : Wtf, da's best nutteloos man. :7

Wtf, da's best nutteloos man. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kwijlen op WikiGTA... Geniaal. :D

Maar als ik GTA IV en Episodes from Liberty City nog niet had, zou ik dat pakket gaan kopen. Alleen lijkt het me niet zo mooi om dat zo in je kast te hebben staan. Ik hou het lekker bij mijn losse GTA's. :)

@TekaLoca: Je hebt wel een punt; ik vind het ook irritant als ik steeds de discs moet verwisselen, maar omdat ik niet té lui wil gaan lijken, herkoop ik hem niet. :engel:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb EoLC, deze editie laat ik dus mooi aan mij voorbij gaan. Ik heb geen moeite mt cd'tje wisselen, hoewel het soms inderdaad irritant is als iemand (Ik noem een zekere J.) zomaar ineens switcht van IV naar TBoGT :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze nieuwe editie komt alleen uit op de platformen waarop IV, TLaD en TBoGT al voor zijn uitgekomen. Dus de mensen die de nieuwe editie willen kopen, hadden al in het bezit kunnen zijn van de deze spellen (Kunnen jullie het nog volgen?)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...