Jacky-2007 Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 WTF, da's echt nutteloos... (Omdat je erom vraagt) Maar ik speel met dezelfde gedachte. Ik heb dan EoLC niet, maar de DLC's binnengehaald, maar het is wel handig alvast voor de overgang naar een nieuwe 360 om deze drie gewoon op disc te hebben. [table=header]@ End of the Riot[/table]Heb je bij enig toeval de najaarsfolder al gezien van Bart Smit? Weet je welke game daarin voor de beroemde Sinterklaas- en Kersttijd daarin staat aangemerkt als top favoriet voor de PC? Guess what: San Andreas. Het lijkt me dus nogal stug dat IV het na nog maar drie jaar niet meer goed zou doen in de retail. Veel bekende titels zakken veel sneller in prijs, denk aan titels als COD, BF en dat soort games, maar ook bekende race franchises zakken gemiddeld sneller in prijs dan GTA IV. Die "doet" het nog steeds voor gemiddeld €30,- in de winkels, dat zegt wel wat over de game en of die nog gewild is of niet. Kids die bij release van de game in 2008 de game nog niet mochten, mogen hem wellicht nu wel aanschaffen. En zitten al 2,5 jaar lang te kwijlen op WikiGTA.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Denk dat ik Grand Theft Auto IV en Episodes From Liberty City ga verkopen om deze dan te herkopen. Als het maar 1 disc is dan Reden: Moet ik niet steeds opstaan om van disc te veranderen. Ik verwacht nu reactie's van : Wtf, da's best nutteloos man. Wtf, da's best nutteloos man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Kwijlen op WikiGTA... Geniaal. Maar als ik GTA IV en Episodes from Liberty City nog niet had, zou ik dat pakket gaan kopen. Alleen lijkt het me niet zo mooi om dat zo in je kast te hebben staan. Ik hou het lekker bij mijn losse GTA's. @TekaLoca: Je hebt wel een punt; ik vind het ook irritant als ik steeds de discs moet verwisselen, maar omdat ik niet té lui wil gaan lijken, herkoop ik hem niet. Bewerkt: 10 oktober 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Meer bewijs is opgedoken. Op de officiële site van Game Mania bieden ze hem al voor pre-order aan met een release datum van 29-10-10. Bron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Ik heb EoLC, deze editie laat ik dus mooi aan mij voorbij gaan. Ik heb geen moeite mt cd'tje wisselen, hoewel het soms inderdaad irritant is als iemand (Ik noem een zekere J.) zomaar ineens switcht van IV naar TBoGT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Ano: 2010 Ik denk dat iedereen nu wel GTA 4 & De episodes heeft ofniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Bende wijsneuzen :$ @TOM: Wij zijn zo lui he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Ano: 2010 Ik denk dat iedereen nu wel GTA 4 & De episodes heeft ofniet? Ik denk in ieder geval dat ze wel iedereen wel één van de twee heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Ano: 2010 Ik denk dat iedereen nu wel GTA 4 & De episodes heeft ofniet? Ik denk in ieder geval dat ze wel iedereen wel één van de twee heeft. Ja idd, dus ze komen nu wel erg laad mee aan met deze uitbreiding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Niet iedereen heeft een Xbox/PS3/PC he. Dus niet iedereen () heeft GTA IV en/of GTA EfLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Niet iedereen heeft een Xbox/PS3/PC he. Dus niet iedereen () heeft GTA IV en/of GTA EfLC. niet iedereen denkt zover door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Niet iedereen heeft een Xbox/PS3/PC he. Dus niet iedereen () heeft GTA IV en/of GTA EfLC. Ik neem aan dat jij weet dat je geen GTA IV op de NES kan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 (bewerkt) Niet iedereen heeft een Xbox/PS3/PC he. Dus niet iedereen () heeft GTA IV en/of GTA EfLC. Ik neem aan dat jij weet dat je geen GTA IV op de NES kan spelen? NES? @Kenny: Ok ok. Bewerkt: 11 oktober 2010 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 Deze nieuwe editie komt alleen uit op de platformen waarop IV, TLaD en TBoGT al voor zijn uitgekomen. Dus de mensen die de nieuwe editie willen kopen, hadden al in het bezit kunnen zijn van de deze spellen (Kunnen jullie het nog volgen?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 Noudan. Ze zijn toch op de 3 platformen uitgekomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.