wesley123 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 Ano: 2010 Ik denk dat iedereen nu wel GTA 4 & De episodes heeft ofniet? Ik denk in ieder geval dat ze wel iedereen wel één van de twee heeft. Ja idd, dus ze komen nu wel erg laad mee aan met deze uitbreiding volgens mij begrijp jij het niet helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 en Weer bijft de pc versie achterwegen Ik had beide spellen al op releasedate, en ik ben nogal een verzamelaar van hoesjes. dus dan zijn gta 4 en de epi's een betere oplossing om de kast te vullen dan een alles in een versie ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 Maar als je toch zo graag doosjes verzamelt dan is het toch geen probleem dat de PC versie er nog niet meteen is, waarschijnlijk moet de PC gamers even wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 ik heb beide al voor de xbox dus waarom zou ik dubbel betalen voor een versie die maar half afgemaakt is ookal heb ik 400 games ik heb geen oneindig geld (alleen een baan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 (bewerkt) @blackops Op de site van Game Mania kan je hem ook voor de Pc Pre-orderen http://gamemania.nl/...e=24753&gmmrid=. Bewerkt: 16 oktober 2010 door Kenny-Petrovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Rockstar heeft op twitter gezegt paar minuten geleden: RockstarGames: Grand Theft Auto IV: Complete Edition In Stores Now for PlayStation 3 and Xbox 360 - Bumpje ?:$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik was gisteren nog in winkel maar zag niets van deze Complete Edition? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik was gisteren nog in winkel maar zag niets van deze Complete Edition? In Europa komt het op vrijdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.