Shotyoudie Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Hey, Ik wil een bestand (State.txt in de zelfde directory als index.html waar hij geopent moet worden) openen, lezen en dan wat er in het bestand staat word als text weergegeven. Ik heb al is via google gezocht waar ik deze website gevonden heb. Maar jammergenoeg werkt deze niet Weet iemand hoe ik het wel kan laten werken of het bestand op een andere manier openen? ~Shotyoudie Reageren
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Is het echt noodzakelijk om dit bestand de .txt extensie mee te geven? Zo nee, dan kan je hem gewoon .html noemen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Dat moet je met PHP doen. Zoek maar eens op de functies fopen() en fread(). Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Het is gelukt <?php $myFile = "State.txt"; $handle = fopen($myFile, 'r'); $Data = fread($handle, 10); fclose($handle); echo "Status: $Data"; ?> Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.