RAMAKERS Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. Bewerkt: 6 oktober 2010 door supergtagamer Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. ok, bedankt Reageren
Casss Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. TainerShip heb ik gemaakt, hij hoste alleen. Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. TainerShip heb ik gemaakt, hij hoste alleen. o. oke.. maar kan iemand een server starten..? edit: vwo-er weigerde reden: teveel andere dingen. Bewerkt: 6 oktober 2010 door RAMAKERS Reageren
Casss Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik kan je helpen met scripten. Voeg mijn MSN toe die je via PB kreeg. Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Ik kan je helpen met scripten. Voeg mijn MSN toe die je via PB kreeg. bedankt voor hulp tot zover helaas ben ik niet heelveel verder gekomen. bedankt danny. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.