Jump to content

enkele vragen

Tibo

Recommended Posts

enkele onduidelijkheden

waarom krijg ik alleen respect na een missie en nooit geld

(kzit al int tweede deel)

dan kan ik dus gigantisch weinig huizen kopen (lees: geen)

verder waar leer je vliegen?

waarom krijg ik bijna geen driving skill en al de rest wel

en dat was het dan

dat waren de vragen

Delen op andere websites

- In het begin krijg je veel meer respect dan geld (bijna geen geld).

- Je kan leren vliegen in the desert.

- Je krijgt veel meer bike en cycling skill dan driving skill, dit is nu gewoon zo.

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

Oh, als ik snel aan geld wil komen dan doe ik gewoon het eerste 'Half Uurtje' Paramedis mission's. Dan ga ik weer even Exporteren. Dan ben ik opeens een Brandweerman. :lol:

Zo kom ik aan me geld.. (Als ik Bijv. Alleen maar Paramedic Mission's doe, dan verveelt me dat na een tijdje. Daarom wissel ik het af) B)

Delen op andere websites

Oh, als ik snel aan geld wil komen dan doe ik gewoon het eerste 'Half Uurtje' Paramedis mission's. Dan ga ik weer even Exporteren. Dan ben ik opeens een Brandweerman. :lol:

Zo kom ik aan me geld.. (Als ik Bijv. Alleen maar Paramedic Mission's doe, dan verveelt me dat na een tijdje. Daarom wissel ik het af) B)

Ga de pimp uithangen... dat verdient ook lekker

Delen op andere websites

uhmz

the four dragons ofzo

krijg je als je desert hebt uitgespeelt

eeeeeey hoe kom je in didler sachs in mijn spel ga ik erheen er staat geen gele lichtje dat je er in kan. en op dit plaatje wel op deze site

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...cation&name=909 :question: :embarassed:

Ten eerste is dit off-topic en ten 2de moet je de zoekfunctie gebruiken. Je kan D.S. pas binnen als je terug naar Los Santos gaat. ;)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...