Dotz Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Zijn de volgende games compitable met de Classic Controller als je de games speelt op een Wii? Mario Kart Double Dash (Cube) Paper Mario (64) Paper Mario: The Thousand-Year Door (Cube) Super Paper Mario (Wii) Wario Land: The Shake Dimension (Wii) Wario Land: Shake It (Wii) New Super Mario Bros (Wii) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) de gamecube games in iedergeval wel. EDIT: hieronder: Bewerkt: 6 oktober 2010 door supergtagamer Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 De gamecube spellen kunnen in ieder geval wel op de wii met de classic controller. Reageren
Dotz Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Ok, ik heb het voor de zekerheid over deze controller btw: Ik kwam overigens dit tegen op deze website en weet dus niet wat ik nu moet denken/geloven.. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Als het goed is is die tabel dinges goed Want volgens mij zittne er bijvoorbeeld op zoon classic controller te weinig knopjes enzo voor gamecube Reageren
Dotz Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Ok, bedankt iig! Na meer research heb ik deze afbeelding van een zeer betrouwbare bron geplukt! Het zit dus wel goed . Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Die website ken ik ook, Nintendo.nl, zal in deze inderdaad wel betrouwbaar zijn. Als je dan bij Virtual Console op een spel klikt, geeft hij ook aan met welke controller je het spel kan spelen. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 (bewerkt) Die website ken ik ook, Nintendo.nl, zal in deze inderdaad wel betrouwbaar zijn. Als je dan bij Virtual Console op een spel klikt, geeft hij ook aan met welke controller je het spel kan spelen. Idd, alleen jammer dat er niets gezegd word over de gamecube.. Wat bedoelen ze trouwens met dit citaat op deze pagina? Dit vrolijke en kleurrijke platformspel speelt zich af in een unieke, ‘2,5-dimensionale’ wereld. Bewerkt: 7 oktober 2010 door Dotz Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Dit vrolijke en kleurrijke platformspel speelt zich af in een unieke, ‘2,5-dimensionale’ wereld. Ik denk dat het een mix is van 2D en 3D. Ook als je het filmpje bekijkt op die pagina zie je het ene moment toch wel iets van 3D, terwijl andere delen weer 2D zijn Op de Engelstalige Wikipedia kwam ik dit tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.