Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind na elke week dat het weer tijd word voor een nieuwe wallpaper, dus nu heb ik er zelf maar ff 1 gemaakt.

PlZ rate/comment

post-124512-1286389272,65.jpg

Als je em mooi vind mag je em best gebruiken maar vergeet niet dat er proaz op staat bovenin.

Als je em (***) zeg het dan ook :).

heb em in een klijn uurtje gemaakt, en ik ben er best tevreden mee :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind na elke week dat het weer tijd word voor een nieuwe wallpaper, dus nu heb ik er zelf maar ff 1 gemaakt.

PlZ rate/comment

post-124512-1286389272,65.jpg

Als je em mooi vind mag je em best gebruiken maar vergeet niet dat er proaz op staat bovenin.

Als je em (***) zeg het dan ook :).

heb em in een klijn uurtje gemaakt, en ik ben er best tevreden mee :)

hij is wel erg druk.

maar ik vind de kleuren wel mooi

6,8/10

Bewerkt: door lennart1995
Geplaatst:

Ik vind hem te druk.Maar wel heel mooi. Het W7 logo zou ik feller maken, ik zou alleen het woord asus links laten staan. De rest zou ik weghalen. De gekleurde achtergrond vind ik echt geslaagd.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem te druk.Maar wel heel mooi. Het W7 logo zou ik feller maken, ik zou alleen het woord asus links laten staan. De rest zou ik weghalen. De gekleurde achtergrond vind ik echt geslaagd.

(ik moet wel ff eerlijk zeggen dat ik het achtergrondje van google heb gehaald)

de rest zelf erop gezet, ben nie zo goed in achtergrondjes :$

het ging mij ook niet zo om een achtergrond, maar meer om de merken die in me pc zitten.

(late reactie omdat mijn hond me kabels had opgegeten, hoop dat ie 220 volt heeft gehad. Eigen schuld)

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

Sorry maar deze wallpaper vind ik echt lelijk. Het is veels te druk en het staat vol met allemaal plaatjes door elkaar, dat je hier een "klijn" uurtje over hebt gedaan is echt niet te zien, naar mijn mening is dit 2 minuutjes knippen en plakken. Sorry, maar het is niet echt goed.

Geplaatst:

Sorry maar deze wallpaper vind ik echt lelijk. Het is veels te druk en het staat vol met allemaal plaatjes door elkaar, dat je hier een "klijn" uurtje over hebt gedaan is echt niet te zien, naar mijn mening is dit 2 minuutjes knippen en plakken. Sorry, maar het is niet echt goed.

niet iedereen ziet er iets in, :puh:

maar is jouw mening :) ben ik ook blij mee om te horen.

Geplaatst:

Klein (ja, dat is de manier waarop klein gespeld wordt -.-) uurtje!? Dit is eerder een 'huphup-werkje'. Fractal Art ingetikt op Google en voor de rest een paar logo's erop gesmeten. Je kunt net zo goed een standaard W7 achtergrond gebruiken..

Geplaatst:

Als je alle logo's je naam eruit haalt,dus alleen de rookachterslierten en het W7 logo erin houd lijkt hij mij een stuk mooier ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...