gtaloser Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Hey, Ik heb laatst gta sa gesaved en ik wil net verder gaan krijg ik opeens te staan dat de save game corrupt ofzo iets is en dan ik hem niet kan openen wat moet ik doen??????????? PLEASE HELP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Je savegame is waarschijnlijk beschadigd of zoiets. Het kan beschadigd zijn door bijvoorbeeld als je computer stilviel terwijl hij bezig was met opslaan van SA. Je kan hier weinig aan doen. Ik heb altijd 2 savefiles staan. Als er dan eentje niet werk of je hebt gesaved met cheats kan ik nog altijd verder met die andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Kut zooi kan iemand mij een savegame sturen dat ik net op het 2e eiland ben en dat ik geen cheats heb gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.