wesley123 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 WRC FIA World Rally Championship Ontwikkelaar: Blackbean Games Uitgever: Genre: Racing Platforms: PC, XBOX360, PS3 Aantal spelers Release: 5 Oktober 2010 Demo Nou, dit spel is paar dagen geleden uitgekomen, het is de officiele WRC game van dit seizoen, het bevat alle wagens van het seizoen 2010 en de opstratklasses. De PC Versie heeft ook direct een Groep-B wagenpack erbij. Wat vinden jullie van dit spel? Mijn Mening: Zonde van je geld, een beschamend spel, niet WRC-waardig, dat zijjn de eerste 3 termen die in me opkomen. Het spel is echt schandalig slecht. De wagens handlen als een stuk schroot, de parcours zijn breder dan de gemiddelde Autobahn, grafisch loopt het spel achter en de grappen die ze proberen te maken zijn verre van grappig. Ook is het geluid puur schroot. Ik heb het een kwartiertje gespeeld, toen was ik het wel zat. Het spel is nergens in de richting van een fatsoenlijk rallyspel en ik denk dat de FIA zich heel erg achter de oren krabt met de licentie aan blackbean te geven. Meer kan ik er niet over zeggen, daarvoor heb ik het niet lang genoeg gespeeld Reageren
Indycar series Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Het is denk ik ook alleen voor die mensen die gewoon een nieuwe WRC game houden, want Blackbean games vind ik nooit zo realistisch. Dan kun je beter Richard Burns Rally spelen. Stukken ouder, maar ook stukken beter vind ik zelf. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Jammer, de game zag er op de screenshots wel mooi en realistisch uit. Ik had er wel veel van verwacht, maar na dit te lezen ga ik hem waarschijnlijk toch niet kopen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 op screenshotys zag het er ten eerste niet mooi uit en ook niet realistisch. In filmpjes is doodluek te zien dat het punt waarop hij slipt precies in het midden ligt, nou ik kan mijn wagen onmogelijk in een slip krijgen, aanremmen hoef ik niet te proberen want dan raak ik direct in een slip en als ik niet rem onderstuur ik ongelofelijk veel waardoor een bocht niet te halen is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Dus jij vindt dit er niet goed uitzien? O.o Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 nee, vind DiRT en DiRT2 er beter uitzien, rFactor ook. Het spel loopt grafisch heel erg achter. Reageren
Indycar series Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ik heb eindelijk een kans gehad om het te kunnen spelen. Geheel teleurgesteld ben ik niet, maar van realisme valt niet te spreken nee. Het spel: Het spel vind ik zeker niet zo slecht als mensen beweren. Zo kun je een eigen team starten voor je carriere, waar je bijvoorbeeld je bijrijd(st)er kan bepalen. Je werkt in je Carriere met niveau's, niveau 1 tot 10. Ik ben tot level 3 gekomen, en in die eerste 3 levels heb je steeds 6 evenementen. Je krijg in ieder evenement een 3-tal doelstellingen, en als je die haalt krijg je een bonus. Door hogere levels te bereiken, unlock je snellere/betere/mooiere auto's. Grafisch: Grafisch is het spel niet enorm slecht te noemen. De wagens en stages kunnen natuurlijk beter in kwaliteit gemaakt worden, maar het is te doen. Realisme: Het is wel een grote ramp geworden qua realisme. Remmen lukt je al amper in een Citroen C2 zonder dwars te sliden en schade is niet geweldig uitgewerkt. De auto's daarintegen zijn toch erg goed gelukt in mijn ogen, al heb ik de WRC's zelf nog niet echt goed bekeken. Mening: Het spel is geen spel dat er echt uitspringt als het gaat om rally games, maar als je een WRC fan bent kun je nog wel overwegen om het spel een keer aan te schaffen. Toch blijf ik een voorstander van realisme boven grafisch, dus ik zal het spel voorlopig nog niet aanschaffen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Ik wou dit nog gaan kopen --' Maar is het echt zo slecht? Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 ik vind het spel echt waardeloos, zeker als wrc fan is het beschamend. Je hebt een WRC licentie om wrc klasses na te bootsen, wat daarvan de bedoeling is is dus dat je op zijn minst de auto's zo maakt dat ze ten minste rijden zoals je verwacht. Daarom is DiRT zo goed, de autos rijden zoals je ervan zou verwachten. Reageren
Indycar series Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 (bewerkt) ik vind het spel echt waardeloos, zeker als wrc fan is het beschamend. Je hebt een WRC licentie om wrc klasses na te bootsen, wat daarvan de bedoeling is is dus dat je op zijn minst de auto's zo maakt dat ze ten minste rijden zoals je verwacht. Daarom is DiRT zo goed, de autos rijden zoals je ervan zou verwachten. DiRT rijd misschien beter, ik denk ook dat dat een punt is waarop WRC enorm zuigt. Maar DiRT heeft niet al die auto's die ze wel hebben in WRC. Als ze die 2 spellen kunnen samenvoegen, zou dat een geweldig spel kunnen worden. Of het gebeurd? Denk het niet. CM heeft ook al de licensie van F1, dus wordt het wel erg druk voor 2 spellen(En wellicht wel meer). EDIT: Dit zijn wat replays van 1 time trial in Zweden. Hier zie je wat meer over de graphics etc. Bewerkt: 19 oktober 2010 door Indycar series Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Heb de demo gespeeld en kvind het nog leuk, alleen als je naar links/rechts stuurt om te 'driften' , blijft ie gewoon glijden.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Qua graphics lijkt het wel een Playstation 2 game? Reageren
Indycar series Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Heb de demo gespeeld en kvind het nog leuk, alleen als je naar links/rechts stuurt om te 'driften' , blijft ie gewoon glijden.. Ik weet niet waarop je het speelt, maar bij mij met mijn stuur valt dat toch best mee. Je moet ook niet 100% gas blijven geven, dat helpt namelijk niet nee. En grafisch is hij misschien niet 100% geweldig, maar heb ook nog niet zoveel bugs gezien. Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 (bewerkt) JEZ*S... wat een afgerafeld spel. Bewerkt: 21 oktober 2010 door Vincent-GTA Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 (bewerkt) Qua graphics lijkt het wel een Playstation 2 game? In de Veronica magazine stond wat over dit spel en daar zeiden ze : "Grafish lijkt het net alsof ze je terugflitsen naar het begin van de PS2" . Bewerkt: 22 oktober 2010 door BoerDave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.