Jump to content

WRC 2010

wesley123

Recommended Posts

Geplaatst:

Qua graphics lijkt het wel een Playstation 2 game? :7

In de Veronica magazine stond wat over dit spel en daar zeiden ze : "Grafish lijkt het net alsof ze je terugflitsen naar het begin van de PS2" .

Wat moet je anders verwachten van Blackbean?? Ik heb een aantal racespellen van ze(Motogp, SBK) en zo geweldig zijn die ook niet hoor. Zo heb ik SBX en dat is net zo lelijk als dat spel vind ik.

Maar Graphics stoor ik me niet serieus zwaar aan ofzo, ik wil gewoon snel kunnen racen en een beetje lekker kunnen racen.

Geplaatst:

Ik vind de handling van de auto's ronduit beroerd, met rally game heb je meestal al "glijdende" auto's maar hier heb je nooit echt 100% controle over je wagen of je nou over asfalt of modder rijd.

De effecten zijn ook niet geweldig te noemen, evenals de graphics nou vind ik niet dat je en game kan beoordelen op zijn graphics, maar als de besturing ook nog eens ruk is dan ga ik toch wel twijfelen.

Wel een leuke game om ff snel te spelen maar meer ook niet.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb de demo op de xbox 360 gespeeld en ik vind het ook een ramp! (bij mij was de baan pikzwart! Ik zag dus geen zand)

:-(:N :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...