leonnet Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 bij Dam and Blast als ik in het vliegthuis zit en naar dat pijltje vlieg zie ik niks :S en ik kan ook niet uitstappen daar :S zit die heel laag ofzo ? of heel hoor :S kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Hij zit wel wat aan de hoge kant. Meer hulp en tips vind je in de hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Een geel pijltje naar boven is wanneer de corona hoger ligt. Een geel pijltje naar beneden is wanneer de corona lager ligt. En waneer het een vierkantje is ben je op de juiste hoogte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik moet zeggen dat die corena héééél hoog zit hoor!!! Ik wist eerst zelf ook niet waar die was :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik ook niet, ik vond het al raar, maar de 2de keer heb ik hem gehaald, die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik heb al wel 10 keer gezocht. en ik heb hem nog maar 1 keer gezien en later nooit weer ( toen zat ik te laag ) kan iemandmij helpen ( ik kom er echt niet bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik heb al wel 10 keer gezocht.en ik heb hem nog maar 1 keer gezien en later nooit weer ( toen zat ik te laag ) kan iemandmij helpen ( ik kom er echt niet bij Dan zul je wat hoger moeten gaan vliegen.. simpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 vanaf het moment dat je opstijgt al vrij hoog vliegen, dat vliegtuig is te zwaar om hem een paar meter voor de corona nog zo'n 5 meter op te trekken.ik dacht eerst ook van "hè? waar is die f*cked corona nu?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 eerst de wieltjes inklappen dan kun je veel hoger gaan en wieltjes inklappe is 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 eerst de wieltjes inklappen dan kun je veel hoger gaan en wieltjes inklappe is 2 Wat bedoel je daarmee wieltejs inklappe is 2. Stijg goed op en vlieg altijd in stijgende lijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Wat bedoel je daarmee wieltejs inklappe is 2. dat je 2 moet indrukken om de wieltjes te laten inklappen zodat je beter vliegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.