Jump to content

ivan the not so terrible


proaz

Recommended Posts

Als ik de missie Ivan the not so terrible start,

gaat alles goed tot ongeveer de 3e bocht in de achtervolging:

dan word ineens mijn scherm wit met zwart alsof er ineens een dikke ijslaag op komt.

M'n video kaart is niet kapot want als ik opnieuw start is alles weer normaal.

Ik gebruik geen mods/savegames

en ik speel op em op medium-high

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je je eens je specs van je PC geven aub? En probeer misschien eens met de grafische instellingen wat lager te zetten.

maar zonder die missie doet hij et wel normaal af en toe een laggje,

ben nog met oplossing bezig voor die laggs 2e video kaart/ extra ram

ik zal even flitskikker downloaden moest me pc opnieuw instalere gister avond,

vandaag naar school, eet men hond me kabels op.

Gta 4 geïnstaleerd dus nog geen tijd daarvoor gehad maja

Link to comment
Delen op andere websites

Moet goed kunnen. Probeer eens op wat lagere instellingen. Als het probleem alleen bij deze missie optreed, kun je hem daarna weer op wat hogere instellingen proberen. Ik zou zelf trouwens er 2 GB ram bij drukken, dat is nu een beetje een bottleneck...

Link to comment
Delen op andere websites

Moet goed kunnen. Probeer eens op wat lagere instellingen. Als het probleem alleen bij deze missie optreed, kun je hem daarna weer op wat hogere instellingen proberen. Ik zou zelf trouwens er 2 GB ram bij drukken, dat is nu een beetje een bottleneck...

was ik ook van plan om 2 gb ram debij te doen, morge of zaterdag ff ophale

Al geprobeert op lagere en hogere in die missie, maar het is steeds op hetzelfde stuk.

Net alsof er ineens heel snel een laag ijs van 1 cm dik op mijn scherm komt, vanaf de hoeken naar binnen

Trouwens wat bedoel je met bottleneck

Link to comment
Delen op andere websites

Een computer is over het algemeen zo snel als zijn langzaamste onderdeel. Als het langzaamste onderdeel veel langzamer dan de rest is, zorgt dat ervoor dat de rest nooit maximaal kan presteren en heet het langzaamste onderdeel een bottleneck.

Link to comment
Delen op andere websites

Een computer is over het algemeen zo snel als zijn langzaamste onderdeel. Als het langzaamste onderdeel veel langzamer dan de rest is, zorgt dat ervoor dat de rest nooit maximaal kan presteren en heet het langzaamste onderdeel een bottleneck.

ohh oke dus het komt erop neer dat als ik 2 gig ram erbij heb (morgen hale) dat me pc iets van 2x sneller word ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een computer is over het algemeen zo snel als zijn langzaamste onderdeel. Als het langzaamste onderdeel veel langzamer dan de rest is, zorgt dat ervoor dat de rest nooit maximaal kan presteren en heet het langzaamste onderdeel een bottleneck.

ohh oke dus het komt erop neer dat als ik 2 gig ram erbij heb (morgen hale) dat me pc iets van 2x sneller word ofzo?

Neen, want hierna wordt je processor/videokaart de bottleneck. Het zal een beetje sneller worden, maar niet erg veel. ;)

Kan je eens proberen om een omweg te maken bij die bepaalde bocht? Je achtervolgd Ivan dan ook nog steeds, maar dan passer je die plek niet. Kijk eventueel op een filmpje op YouTube welke weg hij volgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een computer is over het algemeen zo snel als zijn langzaamste onderdeel. Als het langzaamste onderdeel veel langzamer dan de rest is, zorgt dat ervoor dat de rest nooit maximaal kan presteren en heet het langzaamste onderdeel een bottleneck.

ohh oke dus het komt erop neer dat als ik 2 gig ram erbij heb (morgen hale) dat me pc iets van 2x sneller word ofzo?

Neen, want hierna wordt je processor/videokaart de bottleneck. Het zal een beetje sneller worden, maar niet erg veel. ;)

Kan je eens proberen om een omweg te maken bij die bepaalde bocht? Je achtervolgd Ivan dan ook nog steeds, maar dan passer je die plek niet. Kijk eventueel op een filmpje op YouTube welke weg hij volgt.

ik denk niet dat mijn videokaart een probleem kan zijn??

Hmm. Nee heb me pc een reïnstall gegeve, enuhmm nu heb ik wat probleme met gta IV installere

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...