gtaloser Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 hey, als je die missie doet met dat ene gekke mens dat je die bank moet veroveren en dat de politie je omzingeld dan ga je om een gegeven moment naar buiten en moet je iedereen afkallen maar dan komen er 2 politie moters maar als je dan op replay druk en je kut alles van boven zie je dat dat mens naast je is vernaderd in een man hebben jullie dit ook. ik kwam er heeeeel toevallig achter omdat mijn poes ineens op mijn toestenbord sprong en er dat replay knopje drukje en toen ik keek zag ik een vent inplaats van een vrouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Dat lijkt me wel grappig ja. :lol: Maar heb je een screen,het is nogal geloofwaardig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ja ik weet het dat is bij elke missie met een acteur, ik post zo wel wat plaatjes Big Smoke en Ryder: Sweet: Dat is dat mannetje wat je bedoelt, toch? Je kan ook geen vuur, markers, pijlen, etc etc zien, en als je iemand ziet roken/blowen en je drukt op replay dan zie je de sigaar/joint in de lucht zweven, best wel een paar stomme fouten van R* <_< Bewerkt: 27 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.