TZG Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Beste mensen, Ik luister, en vele met mij, veel muziek (Hiphop/rap, R&B, enz..), en iedereen heeft wel zijn favoriete nummer. Maar vaak vind ik goede nummers niet zo'n geweldige beat hebben. En soms hebben wat mindere nummers wel een hele goede beat. Hier kunnen jullie je mening over de beste beat in een nummer ooit. Het zou me niet verbazen als dit topic al bestond, maar ik kon niks vinden. TZG Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Een beste is er niet, dat is simpel Deze vind i kwel heel erg goed: Lil Wayne - On Fire, IMO een van de beste beats ooit, simpelweg door de vele rusten en tussenstukjes erin, de beat is niet simpelweg gelooped. Albe Back - Mira Mira, gewoon meesterlijk DJ Khaled - Im So Hood Rick Ross - Hustlin Een van de beste producers vind ik ook wel Araabmuzik en The Runners, zoek ze maar op op youtube, dan vind je zat beats van ze. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Qua RNB vind ik dit wel de beste beat: Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Beste beat ooit, hmmm... lastig hoor. Maar er kan er maar één de beste zijn: BeaT DowN! Beetje flauw, ik weet het Reageren
Hayte Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 De "beats" die ik hier post komen niet van het genre wat jullie zouden verwachten (hip hop), maar van een compleet ander genre, Trip Hop. Europese (en dan met name Bristol (Engeland)) en electronische variant van hip-hop. Maar ik weet niet precies welke "beat" ik het beste vind, al denk ik wel dat hij afkomstig zou moeten zijn van Mezzanine van Massive Attack. Perhaps Dissolved Girl. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Activator & Zatox - Uoccio Fink Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Qua RNB vind ik dit wel de beste beat: Kijk jij dat op Nickelodeon? Trouwens op het eindstukje is het wel grappig van: ah mikke mikke mikke mik mik Maar on-topic: deze vind ik goed Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) ow wist niet hoe ik filmpje moest plaatste heb verbeterdMaar hoe bedoel je qua beat? Bass, geluid, flow hoe hij loopt Bewerkt: 8 oktober 2010 door Mocrosahbi Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 rmZVA8P9Dkc De embed-code is gewijzigd, het is nu gewoon de hele link. Dus in jouw geval moet dat zijn: http://www.youtube.com/watch?v=rmZVA8P9Dkc Wat deze video geeft: Reageren
Ferre Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (WTF @ plaatje trouwens)Eagle Eyez van Mr Flash. Ik luister geen hiphop, maar Mr Flash maakt enorm sterke insturmentale beats. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Ik vind deze Bad Habit Boys Mix wel een vette beat hebben... http://www.youtube.com/watch?v=jxLngKM70Hk Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) Deze 2 hebben wel een goede Beat Bewerkt: 8 oktober 2010 door Vincent-GTA Reageren
GTA-top Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Beste beat ooit, hmmm... lastig hoor. Maar er kan er maar één de beste zijn: BeaT DowN! Beetje flauw, ik weet het voor jou een mooie terug http://www.youtube.com/watch?v=EK2tWVj6lXw&translated=1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.