Jump to content

.Corneria. Showroom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op mijn Showroom. Hier worden vanaf nu al mijn werkjes opgeborgen.

Signatures:

DirkKuyt.png

AsassinsCreedII.jpg

Oorlog.jpg

Prototype.jpg

Nog niks. Come back soon.

Photo-Manip's:

BeyoncePhoto-Manip.png

Logo's

Logo1.png

Overige:

Nog niks. Come back soon.

Rates? :D

Bewerkt: door .Corneria.
Geplaatst:

Ziet er best vet uit. De c4d's/brushes geven een mooi effect en Dirk Kuyt springt er uit. Toch heb ik het idee dat je er wel wat meer me had kunnen doen. De render ziet er ook niet helemaal goed meer uit. Vooral zijn armen en benen zijn denk ik een beetje te geel. Maar verder ziet hij er prima uit. :tu:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zou je van de laatste drie afbeeldingen de orginele stocks willen plaatsen, zodat ik ze beter kan beoordelen? :)

De Beyonce afbeelding is leuk gemaakt, alleen vind ik er brushes in zitten die ik er snel niet zou plaatsen, omdat het niets toevoegd aan de afbeelding. Probeer passende brushes en textures te plaatsen die goed opgaan in de afbeelding. Ook vind ik de paraplu iets te overbelicht, vooral aan de achterkant. De tekst met de tekstvak zijn mooi gemaakt.

KUTGW! smile3.gif

Zou je van de laatste drie afbeeldingen de orginele stocks willen plaatsen, zodat ik ze beter kan beoordelen? :)

De Beyonce afbeelding is leuk gemaakt, alleen vind ik er brushes in zitten die ik er snel niet zou plaatsen, omdat het niets toevoegd aan de afbeelding. Probeer passende brushes en textures te plaatsen die goed opgaan in de afbeelding. Ook vind ik de paraplu iets te overbelicht, vooral aan de achterkant. De tekst met de tekstvak zijn mooi gemaakt.

KUTGW! smile3.gif

Hier zijn de stocks:

Dirk-Kuyt-Liverpool-Standard-Liege-Champions-_1148390.jpg

assassins_creed_2_dive.jpg

Die van die oorlog vind ik niet meer, sorry. Ik sla nooit stocks op, ik kopieer ze.

prototype.jpg

Bewerkt: door .Corneria.
Geplaatst:

Goeie signature, die laatste! De lichtval is perfect, kleurgebruik is zeer goed en je hebt de vocal op een goeie plek geplaatst. Geen tips voor verbeteringen eigenlijk

Goeie signature, die laatste! De lichtval is perfect, kleurgebruik is zeer goed en je hebt de vocal op een goeie plek geplaatst. Geen tips voor verbeteringen eigenlijk

Misschien een bump maar die laatste is eigenlijk gewoon de stock met een border erom.... Mini-smudge (en misschien zelfs dat niet) en dat was het. Zo ziet het er naar mijn idee wel uit..

Niet negatief bedoeld tegenover jou Corneria maar de sig ziet er goed uit. Maar meer dan een stock met border is het geloof ik niet...

Bewerkt: door Zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...