.Corneria. Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) Welkom op mijn Showroom. Hier worden vanaf nu al mijn werkjes opgeborgen. Signatures: Avatar's: Nog niks. Come back soon. Photo-Manip's: Logo's Overige: Nog niks. Come back soon. Rates? Bewerkt: 17 november 2010 door .Corneria. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Ziet er best vet uit. De c4d's/brushes geven een mooi effect en Dirk Kuyt springt er uit. Toch heb ik het idee dat je er wel wat meer me had kunnen doen. De render ziet er ook niet helemaal goed meer uit. Vooral zijn armen en benen zijn denk ik een beetje te geel. Maar verder ziet hij er prima uit. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) UPDATES: Rates? Bewerkt: 10 oktober 2010 door .Corneria. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) UPDATE: Bewerkt: 15 oktober 2010 door .Corneria. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) *Bump* UPDATE: Bewerkt: 17 november 2010 door .Corneria. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Zou je van de laatste drie afbeeldingen de orginele stocks willen plaatsen, zodat ik ze beter kan beoordelen? De Beyonce afbeelding is leuk gemaakt, alleen vind ik er brushes in zitten die ik er snel niet zou plaatsen, omdat het niets toevoegd aan de afbeelding. Probeer passende brushes en textures te plaatsen die goed opgaan in de afbeelding. Ook vind ik de paraplu iets te overbelicht, vooral aan de achterkant. De tekst met de tekstvak zijn mooi gemaakt. KUTGW! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) Zou je van de laatste drie afbeeldingen de orginele stocks willen plaatsen, zodat ik ze beter kan beoordelen? De Beyonce afbeelding is leuk gemaakt, alleen vind ik er brushes in zitten die ik er snel niet zou plaatsen, omdat het niets toevoegd aan de afbeelding. Probeer passende brushes en textures te plaatsen die goed opgaan in de afbeelding. Ook vind ik de paraplu iets te overbelicht, vooral aan de achterkant. De tekst met de tekstvak zijn mooi gemaakt. KUTGW! Hier zijn de stocks: Die van die oorlog vind ik niet meer, sorry. Ik sla nooit stocks op, ik kopieer ze. Bewerkt: 17 november 2010 door .Corneria. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Goeie signature, die laatste! De lichtval is perfect, kleurgebruik is zeer goed en je hebt de vocal op een goeie plek geplaatst. Geen tips voor verbeteringen eigenlijk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 (bewerkt) Goeie signature, die laatste! De lichtval is perfect, kleurgebruik is zeer goed en je hebt de vocal op een goeie plek geplaatst. Geen tips voor verbeteringen eigenlijk Misschien een bump maar die laatste is eigenlijk gewoon de stock met een border erom.... Mini-smudge (en misschien zelfs dat niet) en dat was het. Zo ziet het er naar mijn idee wel uit..Niet negatief bedoeld tegenover jou Corneria maar de sig ziet er goed uit. Maar meer dan een stock met border is het geloof ik niet... Bewerkt: 23 november 2010 door Zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.