Cabyon Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Zoals de ondertitel al zegt, waar haal jij je de inspiratie vandaan om een signature of een avatar of een large art te maken? Als je TV kijkt, of rondkijkt in ons graphics forum? Of welke elementen zijn altijd essentieel in jouw werk? Laat het hier weten. Dit topic kan nl. ook een inspiratiebron zijn voor andere graphicussen. jwz. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Vaak download ik gewoon renderpacks en stockpacks en zoek daar mooie afbeeldingen in op. Die ga ik dan vervolgens bewerken. Als ik gewoon een afbeelding heb krijg ik vanzelf wel een idee over wat ik ermee kan doen. Soms maak ik ook sigs van artiesten, maar meestal zijn de stocks/renders daarvan niet echt mooi. Daarom heb ik meestal ook geen idee waarvan de render of stock die ik gebruik is. Of soms zie ik een andere signature en wil ik zelf ook wel zoiets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.