Jump to content

Hoe krijg ik Internet Explorer sneller ?


PrioX

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt, hoe krijg ik Internet Explorer sneller?

Ik word een beetje moe dat ik een minuut moet wachten tot ik een gevraagde pagina voor me krijg.

En dan heb ik nog een probleem met Internet Explorer;

Ik hoor de hele tijd een klikje (het geluidje wat je hoort wanneer je op een link klikt)

Hoe krijg ik dat weg?

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen is even tevreden met Firefox en / of Google Chrome.

Wat je ook kan proberen is het installeren van Internet Explorer 9. Dit is nog een beta, maar hij zou sneller gaan dan zijn voorgangers, dus je kan het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vind ze niet geweldig omdat je er eerst aan moet wennen.

Eenmaal als je er aan gewend bent ( 1 of 2 weken maximaal) vind je ze beter dan internet explore

Geloof me :cya:

Als hij IE wilt gebruiken doet hij dat of niet? Hij vroeg niet naar een andere browser.

Verder om even op je in te gaan, FF is zo geweldig, ik kan geen youtube bezoeken want dan crasht hij, regelmatig gebeuren er andere crashes en ook zeer regelmatig kon ik niet op een link klikken, dan deed hij niks. Buiten dat werkte IE ook nog eens sneller dan FF, dus wat een onzin dat het zoveel beter is.

maar ff OT: het kan zijn dat je traag internet hebt van je provider, dan helpt vrij weinig er tegen. Ook kan een zwakke verbinding trager internet opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vind ze niet geweldig omdat je er eerst aan moet wennen.

Eenmaal als je er aan gewend bent ( 1 of 2 weken maximaal) vind je ze beter dan internet explore

Geloof me :cya:

Als hij IE wilt gebruiken doet hij dat of niet? Hij vroeg niet naar een andere browser.

Hij geeft toch gewoon een tip? Im moest ook eerst even wennen aan Firefox, maar ik vind het nu echt 100X beter dan IE. Al helemaal omdat je zoveel kan persenalizen en add-ons kan toevoegen in combinatie met hoge snelheden. Chrome vind ik ook erg goed, maar van snellere heb ik eigenlijk vrij weinig door omdat Firefox al heel erg snel is. Daarnaast vind ik PERSOONLIJK Chrome wat te leeg..

Link to comment
Delen op andere websites

En dan heb ik nog een probleem met Internet Explorer;

Ik hoor de hele tijd een klikje (het geluidje wat je hoort wanneer je op een link klikt)

Hoe krijg ik dat weg?

Rechtsklik op je luidsprekertje en kies Geluiden, daar staat het betreffende geluid dat je kunt uitschakelen door te kiezen voor Geluiden: Geen.

Als ik mij niet vergis staat hij onder Windows Verkenner-> Navigeren beginnen, zoniet, probeer een andere door ze even af te spelen (>Testen), dan hoor je wel welke je hebben moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd ik gaf aleen een tip met een heeeeel klein beetje sarcasme :puh:

Maar idd geen firefox nemen, maar google chrome

Chrome heeft een dunne balk, je kan themas kiezen, hij is snel, handige download lijst en geschiedenis etc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...