zwierd Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 ik kon ooit rdr online doen, ik had geen gold gekocht ofzo maar ik heb nu gelezen dat je een maand gratis gold kan worden. hoe moet dit? en is er een andere glitch om online te komen ofzo? want ik wil graag red dead redemption online doen maar m'n portemonnee is leeg ;p >>> Door VWO-er: Verplaatst vanuit GTA IV Multiplayer<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 (bewerkt) Het is geen glitch het is gewoon de dienst van Microsoft. Om een maand gratis te krijgen moet je een nieuw Xbox Live account aanmaken. Dat doe je zo; - Xbox Guide - Switch profile - Create a new profile Voor dit moet je wel een nieuwe hotmail account aanmaken (MSN) Snap je het een beetje? Bewerkt: 9 oktober 2010 door PrioXCoMBo Reageren
zwierd Geplaatst: 9 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Het is geen glitch het is gewoon de dienst van Microsoft. Om een maand gratis te krijgen moet je een nieuw Xbox Live account aanmaken. Dat doe je zo; - Xbox Guide - Switch profile - Create a new profile Voor dit moet je wel een nieuwe hotmail account aanmaken (MSN) Snap je het een beetje? aha ik snap het prima. maar ik heb 2 verschillende hotmails dus ik kan ook gewoon die 2e gebruiken right? maar ik heb ook eflc voor de pc en daarop speel ik dus. maar kan ik niet verbinden mijn mijn eflc op de pc en dan op de een of andere mogelijkheid op het internet van me computer spelen? Reageren
PrioX Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Als je een hotmail wilt invoeren op je XBL account mag hij nog niet gebruikt zijn als e-mail voor een ander account op XBL. Dus als je twee hotmails hebt moet er één daarvan nog niet gebruikt zijn op XBL. Ik wil je graag helepen met je EFLC vraag, ik heb alleen geen verstand van PC :$ 'S Dus die moet je helaas aan iemand anders vragen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Verplaatst naar Console & Game Events. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Zorg er ook wel voor dat er een 18+ leeftijd achter het hotmail-account zit, anders heb je kans op limited acces bij XBOX live. Als het hotmail account aangeeft dat je onder de 18 bent, kan je beter hiervoor even een nieuw hotmailadres aanleggen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.