Davedavy Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Emergency 2012 Ontwikkelaar:Quadriga Games Uitgever: Silver Genre: Real-time strategy Platforms: PC Aantal spelers: Onbekend Release: 1 Januari 2011 Demo: Onbekend http://www.youtube.com/watch?v=_tm_9-Pkl8o&feature=related Sinds de vorige Emergency ( 4 ) werd gezegd dat er een Emergency 5 kwam , dat er een nieuwe versie kwam, was al reeds bekend , op het einde van de storyline zag je al dat er een vervolg kwam , nu is dat vervolg dus aangekondigd. Van deze game moet je houden , want het lijkt makkelijk , maar is best moeilijk , de game bevat Multiplayer modes en Singeplayer. Reageren
commando Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 ik heb echt zoveel zin in deze game ik heb 911: first responders ( emergency 4 ) en dit is dezelfde ( goede ) engine. ik hoop dat er nu ook een feature inzit, dat je zelf de emergancy's kan maken ( bijv bosbrand ) Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2010 (bewerkt) idd ik ook , kheb em4 ook Edit: HIJ IS AL UIT?! , de reacties zijn anders erg slecht... Bewerkt: 20 november 2010 door davedavy Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 ja, ik heb em nu ook... en vind hem eigenlijk hetzelfde als EM4, maar dan iets minder ( want er zijn geen mods nog ) Reageren
R0lf Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 ik heb alleen EM4, maar valt EM2012 aan te raden? Reageren
commando Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 hmm... Em4 is zowat hetzelfde als Em2012, en bij EM4 kan je ook mods installen... ik zou het bij EM4 houden als ik jou was Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Nog niet in de winkel gezien maar ik zou hem wel willen Reageren
commando Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 de controls zijn wel ietsje anders ( makkelijker gemaakt ) dan bij EM4... zo moet je nu niet de brandkraan vinden met je slang, maar wordt het automatisch gevonden. een groot nadeel aan em2012 vind ik dat er geen mods zijn... voor de rest is de multiplayer wel erg leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.