Jump to content

Sketchup 7 to Gta San Andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik een Sketchup bestand naar Gta San Andreas kan krijgen?

Ik heb al van alles gezocht en gedownload ook die tutorial van 3DS Max maar dat werkte niet want ik kreeg er geen Sketchup bestand in.

Geplaatst:

Staat precies in die tutorial, duidelijker kan niet. Als je het helemaal volgt moet je er uit komen. Anders moet je zeggen bij welke stap het mis gaat.

Geplaatst:

Staat precies in die tutorial, duidelijker kan niet. Als je het helemaal volgt moet je er uit komen. Anders moet je zeggen bij welke stap het mis gaat.

ik kom bij stap: Model in 3dsMax importeren

maar bij mij komt dat plaatje er niet eens te staan en als ik wil importen zegt hij dat hij het sketchup bestand niet kan lezen :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben al een heel eind nu bedankt maar ik loop bij het stukje Map Editor - De models in het spel zetten vast dan ben ik bij deze afbeelding: post-109333-128689614149.jpg

het is namelijk zo als ik de texture name in wil vullen en ik typ de laatste letter van het woord in dan loopt hij vast en staat er: er is een fout opgetreden

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Bewerkt: door NikoBellic30
Geplaatst:

Dan is je TXD corrupt. Je hebt die misschien verkeerd aangemaakt, niet de afbeeldingen gecompressed, wat je allemaal fout kan doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...