NikoBellic30 Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Weet iemand hoe ik een Sketchup bestand naar Gta San Andreas kan krijgen? Ik heb al van alles gezocht en gedownload ook die tutorial van 3DS Max maar dat werkte niet want ik kreeg er geen Sketchup bestand in. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Van SketchUp tot ingame. Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Van SketchUp tot ingame. die heb ik al geprobeerd 3ds max 2010 gedownload maar ik kon er geen sketchup bestanden inzetten Hoe wel? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Staat precies in die tutorial, duidelijker kan niet. Als je het helemaal volgt moet je er uit komen. Anders moet je zeggen bij welke stap het mis gaat. Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Staat precies in die tutorial, duidelijker kan niet. Als je het helemaal volgt moet je er uit komen. Anders moet je zeggen bij welke stap het mis gaat. ik kom bij stap: Model in 3dsMax importeren maar bij mij komt dat plaatje er niet eens te staan en als ik wil importen zegt hij dat hij het sketchup bestand niet kan lezen Reageren
Beagle Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ja, want in de stap ervoor staat ook dat je je SketchUp bestand moet exporteren naar een voor 3DS Max leesbaar formaat.. Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 moet je een pro edition van google sketchup hebben? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ja, want anders kan je je sketchup bestanden niet naar .3ds omzetten. Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 (bewerkt) ik ben al een heel eind nu bedankt maar ik loop bij het stukje Map Editor - De models in het spel zetten vast dan ben ik bij deze afbeelding: het is namelijk zo als ik de texture name in wil vullen en ik typ de laatste letter van het woord in dan loopt hij vast en staat er: er is een fout opgetreden weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Bewerkt: 12 oktober 2010 door NikoBellic30 Reageren
Beagle Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Dan is je TXD corrupt. Je hebt die misschien verkeerd aangemaakt, niet de afbeeldingen gecompressed, wat je allemaal fout kan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.