Jump to content

Gta4 no cd crack?


tizix

Recommended Posts

hey, onlangs heb ik een probleem met mn gta4 cd-rom, mn pc vind hem namelijk niet meer, hij begint te draaien en maakt een raar schokkerig geluid...Hij is mogelijk wat versleten(1.5j oud), maar er zijn toch geen (grote) krassen in of iets dergelijk...Kan iemand me helpen plz? Een no-cd crack zo heel handig zijn...of is het niet legaal, want ik heb hem wel eerlijk gekocht hoor.

vroeger werkte hij wel altijd perfect...Khoop dat het probleem kan opgelost worden (zonder een nieuwe cd-rom te kopen)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, wij helpen mensen niet met illegale zaken.

De TS heeft GTA IV wel legaal, dus een NO-DVD crack in zijn geval is volgens mij niet illegaal. Echter bieden we je hier geen hulp met cracks, aangezien het in 99% van de gevallen gebruikt wordt voor illegaal gebruik, en dat is tegen de forumregels.

Werken andere games met een CD/DVD wel nog? Als dit niet zo is ligt het misschien aan je DVD-speler. Je kan ook eens proberen om je DVD schoon te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, wij helpen mensen niet met illegale zaken.

De TS heeft GTA IV wel legaal, dus een NO-DVD crack in zijn geval is volgens mij niet illegaal. Echter bieden we je hier geen hulp met cracks, aangezien het in 99% van de gevallen gebruikt wordt voor illegaal gebruik, en dat is tegen de forumregels.

Werken andere games met een CD/DVD wel nog? Als dit niet zo is ligt het misschien aan je DVD-speler. Je kan ook eens proberen om je DVD schoon te maken.

de DVD schoon maken hebk al zo'n 20 keer gedaan, en andere dvd's werken wel, dus het probleem ligt niet bij de dvd-speler...jammer...:s

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...