Jump to content

Frank Lampard - wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag weer lekker bezig geweest met photoshoppen en dit kwam er uit. :)

jrwqb7.png

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Eerst even de link gecheckt of je dit niet geript hebt of zo, want ik vind 'm erg goed voor jouw kunnen (zeker tut gevolgd ofzo :puh: ) Tekst is zeer goed. C4d/texture is er goed in gesmudged.

Maar, ik zou niet posten als ik wat kritiekpuntjes had:

Achtergrond is OK, alleen een beetje saai. Probeer de kleuren van de trui van Chelsea erin te verwerken. Het spiegelbeeld van Lampard vind ik niet mooi. Ik zou sowieso een kleiner formaat pakken, want je hebt die ''spiegel-Lampard'' er alleen voor de opvulling gezet. En wat is dat voor een raar streepje bij de logo van de Premier League op de linker arm?

Geplaatst:

Eerst even de link gecheckt of je dit niet geript hebt of zo, want ik vind 'm erg goed voor jouw kunnen (zeker tut gevolgd ofzo :puh: ) Tekst is zeer goed. C4d/texture is er goed in gesmudged.

Nee, niet geript hoor en zelfs geen tutorial gevolgd, gewoon helemaal zelf.

Maar, ik zou niet posten als ik wat kritiekpuntjes had:

Achtergrond is OK, alleen een beetje saai. Probeer de kleuren van de trui van Chelsea erin te verwerken. Het spiegelbeeld van Lampard vind ik niet mooi. Ik zou sowieso een kleiner formaat pakken, want je hebt die ''spiegel-Lampard'' er alleen voor de opvulling gezet.

Je hebt gelijk, vond het ook moeilijk om de achtergrond op te vullen vandaar dat ik Lampard heb gespiegeld.

En wat is dat voor een raar streepje bij de logo van de Premier League op de linker arm?

Tsja, daar kan ik niet zo veel aan doen, want dat was al zo bij die render, ik ga zo wel even proberen of ik dat weg kan smudgen oid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...