PowerPats Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 het lukt mij maar niet om in een game te komen met een paar vrienden van mij, hun kunnen elkaar wel inviten en in elkaars game komen maar als ze proberen mij te inviten krijg ik dit bericht. "Error: Your network configuration is not compatible with the game you've chosen to join" Ook als ik hun in mijn game probeer te inviten lukt het hun niet om mijn game te joinen. Ik heb NAT 2 en van hun weet ik het niet, maar ik vind dit heel vaag en het is jammer dat ik er niet in kan. Het lukt me om met mensen uit Japan en Amerika connectie te maken maar als je niet eens met iemand kan spelen die in dezelfde stad woont dan is er iets niet goed volgens mij. Weet iemand wat ik kan doen ??? Alvast bedankt Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 (bewerkt) Heb je UPnP aan staan? Zo niet, kijk dan even in deze tutorial rond voor nadere informatie: [TUT] UPnP inschakelen. Ik weet niet zeker of het met het probleem te maken heeft, maar test het even uit, zou ik maar zeggen. Bewerkt: 10 oktober 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Een vriend van mij heeft het ook. volgens mij ligt het aan de ps3. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Het zou kunnen, maar zoals in mijn andere post vemeld: Het ligt volgens míj aan het feit dat UpNP waarschijnlijk uit staat. De reden hiervan is dat ik maanden geleden problemen had tijdens meetings met de clan. Ik kreeg de tip om te zorgen dat mijn UpNP aan staat en sindsdien kan ik beter meedoen met meetings dat eerst. Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik heb UpnP aangezet, uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het aan mijn vriend lag, hij heeft NAT3, en dat ging niet zo goed samen met mijn NAT2. Ik moet maar een keer langskomen om dat bij hem goed in te stellen, maar bedankt voor jullie suggesties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.