PrioX Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Hallo Ik was wat aan het vervelen met Gimp 2, en dit is het resultaat; Opmerkingen en tips zijn welkom! Reageren
Mark5000 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ik vind het zeer knap gedaan, want ik kan het niet. 9/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ziet er leuk uit, maar maak de tekst wat minder overbelicht Reageren
PrioX Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Ik geloof dat de blauwe kleur rond de tekst nu minder fel is.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Mooi hoor Ik heb maar niet door waar ik dat neon-effect moet halen? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Voor je eerste is hij best netjes gedaan. Alleen passen de kleuren niet echt goed bij elkaar. Voor de rest ziet hij er prima uit. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Allemaal hartelijk dank voor de tips en opmerkingen, die kan ik zeker gebruiken voor een volgende keer!! @TekaLoca: Als je een tekst hebt ingetypt in je werkvak doe je dit; - Je gaat naar 'Filters' - Klik op 'Alfa naar logo' - En dan kies je 'neon' Er komt een scherm naar boven waarin je wat kleuren kan kiezen. Als je eenmaal een kleur hebt en je hebt op 'ok' geklikt maakt hij de neon letters automatisch. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Allemaal hartelijk dank voor de tips en opmerkingen, die kan ik zeker gebruiken voor een volgende keer!! @TekaLoca: Als je een tekst hebt ingetypt in je werkvak doe je dit; - Je gaat naar 'Filters' - Klik op 'Alfa naar logo' - En dan kies je 'neon' Er komt een scherm naar boven waarin je wat kleuren kan kiezen. Als je eenmaal een kleur hebt en je hebt op 'ok' geklikt maakt hij de neon letters automatisch. We hebben het toch over photoshop he? Want Filter wil niet openen bij mij. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 We hebben het toch over photoshop he? Want Filter wil niet openen bij mij. Ik was wat aan het vervelen met Gimp 2, en dit is het resultaat; Reageren
proaz Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 (bewerkt) Mooi hoor Ik heb maar niet door waar ik dat neon-effect moet halen? ik ben geen genie ofzo, maar volgens mij gebruikt hij witte tekst met outer glow (rechtermuisknop op layer blending options uiterglow aanvinken op tekst klikken en klooie tot het mooi is oeps was te vroeg maar dit kan ook Bewerkt: 11 oktober 2010 door proaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.