zwierd Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 hallo, ik heb een probleem met online op de xbox. als ik online start krijg ik vaak van internet verloren ofzo weetje wel met gta 4 en rdr.. maar ik heb 4 streepjes van de verbinding en provider is kpn.. maar verder is het de xbox elite 250 gb dus hoe komt het nou? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Dit is een probleem van Rockstar. Heb ik op de PS3 ook veel last van, daarom speel ik GTA nooit meer online. Volgens mij is hier niet veel aan te doen. Reageren
rienie Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Hoe bedoel je als je in een match gaat. Als dat het is kan het ook vaak aan de host liggen. Geloof ik. Reageren
zwierd Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Hoe bedoel je als je in een match gaat. Als dat het is kan het ook vaak aan de host liggen. Geloof ik. ja als ik in een match ga. maar op de computer heb ik er geen last van. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Hoe bedoel je als je in een match gaat. Als dat het is kan het ook vaak aan de host liggen. Geloof ik. ja als ik in een match ga. maar op de computer heb ik er geen last van. Heb je dit ook bij andere spellen? Of alleen bij GTA en RDR? Of speel je verder geen andere spellen? Reageren
zwierd Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) ik heb halo 3 maar nog niet getest, zal ik nu even doen EDIT: hoe moet je een match joinen ipv maken? Bewerkt: 20 oktober 2010 door zwierd Reageren
zwierd Geplaatst: 22 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 hmm same problem Reageren
Venzio Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Licht aan die Experia Box van KPN ik heb het zelf ook en als ik met slomer Ziggo internet bij mijn vader online probeer te gaan bijv. bij MW2 is er een game in 5 seconden en bij KPN soms wel 5 tot 10 minuten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.