rinse96 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 hey weet iemand hoe ik gta 2 keer op de zelfde computer kan installeren? want ik wil graag een normaal houden en de andere voor mods gebruiken, is dit mogelijk? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 gewoon de gta4 folder een keer kopieren, dan heb je je 2e gta4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rinse96 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 dus gewoon zeg maar naar program files > rockstargames > en dan die gta 4 map kopieren en daar weer neer plakken. ik zal het proberen. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 dus gewoon zeg maar naar program files > rockstargames > en dan die gta 4 map kopieren en daar weer neer plakken. ik zal het proberen. bedankt wel in een andere map of andere naam, anders verwijdert hij de oude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 dus gewoon zeg maar naar program files > rockstargames > en dan die gta 4 map kopieren en daar weer neer plakken. ik zal het proberen. bedankt wel in een andere map of andere naam, anders verwijdert hij de oude ja dat doet hij inderdaad want hij overschrijft de huidige map met zichzelf, nou wat een verwijderen. Ik wil niet weten hoe jij dingen kopieert hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 dus gewoon zeg maar naar program files > rockstargames > en dan die gta 4 map kopieren en daar weer neer plakken. ik zal het proberen. bedankt wel in een andere map of andere naam, anders verwijdert hij de oude ja dat doet hij inderdaad want hij overschrijft de huidige map met zichzelf, nou wat een verwijderen. Ik wil niet weten hoe jij dingen kopieert hoor. hij haalt bij mij altijd de oude weg. En plaatst de nieuwe op de plek van de oude.. (als ik iets in dezelfde map wil plaatsen met zelfde naam als de oude) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rinse96 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 dus gewoon zeg maar naar program files > rockstargames > en dan die gta 4 map kopieren en daar weer neer plakken. ik zal het proberen. bedankt wel in een andere map of andere naam, anders verwijdert hij de oude ja dat doet hij inderdaad want hij overschrijft de huidige map met zichzelf, nou wat een verwijderen. Ik wil niet weten hoe jij dingen kopieert hoor. hij haalt bij mij altijd de oude weg. En plaatst de nieuwe op de plek van de oude.. (als ik iets in dezelfde map wil plaatsen met zelfde naam als de oude) bij mij maakte hij er -grand theft auto 4 kopie- van alleen ik heb nu al een keer mods geinstalleerd, alleen ik heb toe dom genoeg geen back up gemaakt. dus ik moet het eerst even opnieuw installeren. want er rijden nu formule 1 auto's en mislukte mini coopers rond (zijn helemaal wit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2010 Of je kopieert de originele gewoon opnieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rinse96 Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 maar die mods zitten juist in de origenele dus nu ook in de kopie. maar ik heb het al veranderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.