Jump to content

Mijn auto


Rullez

Recommended Posts

Het heeft een paar jaar geduurd maar hij is er dan eindelijk, mijn eerste auto! :D Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, maar binnenkort meer foto's en updates.

imag0084u.jpg

goeie.jpg

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    18

  • GolfG60

    6

  • Golf_MK1

    5

  • GekkieJ01

    4

Wat ligt er eigenlijk in? Daar ben ik dan wel meer benieuwd naar dan een ander velgsetje :$

Ow laat maar, niet goed gelezen. Volgens mij is dat een best wel lekker motortje, maar je moet vrij veel toeren maken om een beetje snelheid te krijgen, toch?

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ligt er eigenlijk in? Daar ben ik dan wel meer benieuwd naar dan een ander velgsetje bloos.gif

Ow laat maar, niet goed gelezen. Volgens mij is dat een best wel lekker motortje, maar je moet vrij veel toeren maken om een beetje snelheid te krijgen, toch?

1800 ligt erin, + een turbo, dus die gaat redelijk snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes ding man. Hoeveel km?

Ik ga waarschijnlijk een opel astra kopen :puh:.

130.000, astra's zijn gerust leuk om te zien. Maar mijn smaak is het niet. Hoop snelw at foto's van je te zien. :D

Foto's zullen pas rond april zijn :puh:. Word pas op 16april 18 en dan nog volledig rijbewijs halen. ^^.

Maar 1ste keus is een opel astra.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Netjes dat blokkie hoor! Alleen ik zou wel een beetje opletten ivm met roest.

Bij de A4 chassis(Golf MK4 en de Audi A3 van 99 tot 2004 gebruiken dit chassis) valt dat reuze mee, het is vaak oppervlakkig roest/vuil wat je ziet.

Welk motorcode heb je? AUQ of een andere?

Nette wagen hoor!

Zijn dat trouwens R32 velgjes?

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes dat blokkie hoor! Alleen ik zou wel een beetje opletten ivm met roest.

Bij de A4 chassis(Golf MK4 en de Audi A3 van 99 tot 2004 gebruiken dit chassis) valt dat reuze mee, het is vaak oppervlakkig roest/vuil wat je ziet.

Welk motorcode heb je? AUQ of een andere?

Nette wagen hoor!

Zijn dat trouwens R32 velgjes?

Roest zit er haast niet op de wagen alleen achter bij de kofferbak, maar dat is van GolfG60 zegt erg oppervlakkig en haal je er met een vijl al helemaal af. Voor de motorcode zou ik even moeten kijken, maar daar heb ik nu geen zin in hij staat nu lekker in de schuur. En de velgen... Tja ik zu het niet weten wat het is. Denk niet dat het R32 velgen zijn. Wat ik wel weet is dat ik ze volgende maand wil gaan omruilen voor RS6 velgen. Dus als je interesse heb, de velgen zijn te koop! 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Nette auto, hoor! Eerste auto, hm? Doe je goed. 8)

Heb je misschien nog wat meer (duidelijkere) foto's, van zowel buitenkant als interieur? Waarom heb je hem trouwens geschorst? Moet er wat aan gebeuren waardoor je er tijdelijk niet mee kunt rijden, of durf je het niet aan om er met de koude wintermaanden de weg mee op te gaan? :puh:

@ GolfG60: dat zijn geen R32 velgen. Als dat ze wel waren geweest, zou ik het zonde vinden om ze eronder weg te zien gaan.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...