Jump to content

Mijn auto


Rullez

Recommended Posts

Netjes dat blokkie hoor! Alleen ik zou wel een beetje opletten ivm met roest.

Bij de A4 chassis(Golf MK4 en de Audi A3 van 99 tot 2004 gebruiken dit chassis) valt dat reuze mee, het is vaak oppervlakkig roest/vuil wat je ziet.

Welk motorcode heb je? AUQ of een andere?

Nette wagen hoor!

Zijn dat trouwens R32 velgjes?

Roest zit er haast niet op de wagen alleen achter bij de kofferbak, maar dat is van GolfG60 zegt erg oppervlakkig en haal je er met een vijl al helemaal af. Voor de motorcode zou ik even moeten kijken, maar daar heb ik nu geen zin in hij staat nu lekker in de schuur. En de velgen... Tja ik zu het niet weten wat het is. Denk niet dat het R32 velgen zijn. Wat ik wel weet is dat ik ze volgende maand wil gaan omruilen voor RS6 velgen. Dus als je interesse heb, de velgen zijn te koop! 0_0

Heb je de 'gewone' 150pk versie of de 180pk versie?

Als je de 180pk versie hebt, heb je een AUQ, heb je 150pk heb je een AGU of ene vergelijkbare motorcode :Y

Wil je hem gaan chippen of laat je hem standaard draaien?

Deze motoren vragen er eigenlijk gewoon om te chippen en evt. een grotere turbo :clown:

Maar denk dat je een zeer leuke wagen hebt, vooral omdat het je eerste auto is, en dat je met hem wel voorzichtig zal rijden, zowel omdat je 'nieuw' op de weg bent en dus schade als boetes :puh:

Welke RS6 velgjes wil je?

En nee, helaas heb ikzelf geen interesse, heb atm. geen auto en ik ga het liefste voor een Golf MK1 of MK2 G60 en daar passen ze niet onder of als ik de loterij win een Golf MK4 R32 :Y

Maar dan komen er ook gelijk een spuitbeurt(Wit of Tornado Red(originele R32 kleur, alleen zijn er weinig R32's met die kleur(slechts 20%)) bij en zwarte 19" BBS CH en motorisch een Bi-Turbo kitje van HGP(515 of 545pk :eten: ) :Y

Zoiets:

3818802275_e5f143e201.jpg

Zo'n kleuren opstelling, zijn geen BBS CH's maar nog steeds damn nice :D

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    18

  • GolfG60

    6

  • Golf_MK1

    5

  • GekkieJ01

    4

Netjes dat blokkie hoor! Alleen ik zou wel een beetje opletten ivm met roest.

Bij de A4 chassis(Golf MK4 en de Audi A3 van 99 tot 2004 gebruiken dit chassis) valt dat reuze mee, het is vaak oppervlakkig roest/vuil wat je ziet.

Welk motorcode heb je? AUQ of een andere?

Nette wagen hoor!

Zijn dat trouwens R32 velgjes?

Roest zit er haast niet op de wagen alleen achter bij de kofferbak, maar dat is van GolfG60 zegt erg oppervlakkig en haal je er met een vijl al helemaal af. Voor de motorcode zou ik even moeten kijken, maar daar heb ik nu geen zin in hij staat nu lekker in de schuur. En de velgen... Tja ik zu het niet weten wat het is. Denk niet dat het R32 velgen zijn. Wat ik wel weet is dat ik ze volgende maand wil gaan omruilen voor RS6 velgen. Dus als je interesse heb, de velgen zijn te koop! 0_0

Heb je de 'gewone' 150pk versie of de 180pk versie?

Als je de 180pk versie hebt, heb je een AUQ, heb je 150pk heb je een AGU of ene vergelijkbare motorcode :Y

Wil je hem gaan chippen of laat je hem standaard draaien?

Deze motoren vragen er eigenlijk gewoon om te chippen en evt. een grotere turbo :clown:

Maar denk dat je een zeer leuke wagen hebt, vooral omdat het je eerste auto is, en dat je met hem wel voorzichtig zal rijden, zowel omdat je 'nieuw' op de weg bent en dus schade als boetes :puh:

Welke RS6 velgjes wil je?

En nee, helaas heb ikzelf geen interesse, heb atm. geen auto en ik ga het liefste voor een Golf MK1 of MK2 G60 en daar passen ze niet onder of als ik de loterij win een Golf MK4 R32 :Y

Maar dan komen er ook gelijk een spuitbeurt(Wit of Tornado Red(originele R32 kleur, alleen zijn er weinig R32's met die kleur(slechts 20%)) bij en zwarte 19" BBS CH en motorisch een Bi-Turbo kitje van HGP(515 of 545pk :eten: ) :Y

Zoiets:

3818802275_e5f143e201.jpg

Zo'n kleuren opstelling, zijn geen BBS CH's maar nog steeds damn nice :D

Ik heb inderdaad de 150PK versie en dat vind ik voorlopig mans zat. Het is mijn eerste auto en heb nog niet eens een rijbewijs. Misschien iets voor over een paar jaar dat ik hem laat chippen maar dan koop ik liever een nieuwe auto. Ik wil zelf die oude RS6 velgen, die nieuwe vind ik echt niks. Een R32 is inderdaad vet, maar ben van het plan afgestapt om zo'n kit onder mijn auto te gooien. Ik laat hem in zijn standaard kit staan en die pleur ik lekker laag op zijn bek. :D

Nette auto, hoor! Eerste auto, hm? Doe je goed. 8)

Heb je misschien nog wat meer (duidelijkere) foto's, van zowel buitenkant als interieur? Waarom heb je hem trouwens geschorst? Moet er wat aan gebeuren waardoor je er tijdelijk niet mee kunt rijden, of durf je het niet aan om er met de koude wintermaanden de weg mee op te gaan? :puh:

@ GolfG60: dat zijn geen R32 velgen. Als dat ze wel waren geweest, zou ik het zonde vinden om ze eronder weg te zien gaan.

Ik heb de auto geschorst omdat ik in februari pas 18 word en daarna mijn rijbewijs moet halen :puh:

Geef mij 10 minuutjes en ik heb andere foto's voor je ;)

dsc00678t.jpg

dsc00680r.jpg

dsc00682c.jpg

Als ik zin hem maak ik vanmiddag nog even foto's van mij interieur, maar aangezien ik een beste kater heb kan ik je vertellen dat er weinig van komt vandaag :puh:

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad de 150PK versie en dat vind ik voorlopig mans zat. Het is mijn eerste auto en heb nog niet eens een rijbewijs. Misschien iets voor over een paar jaar dat ik hem laat chippen maar dan koop ik liever een nieuwe auto. Ik wil zelf die oude RS6 velgen, die nieuwe vind ik echt niks. Een R32 is inderdaad vet, maar ben van het plan afgestapt om zo'n kit onder mijn auto te gooien. Ik laat hem in zijn standaard kit staan en die pleur ik lekker laag op zijn bek. :D

Ik heb de auto geschorst omdat ik in februari pas 18 word en daarna mijn rijbewijs moet halen :puh:

Geef mij 10 minuutjes en ik heb andere foto's voor je ;)

*Foto's*

Als ik zin hem maak ik vanmiddag nog even foto's van mij interieur, maar aangezien ik een beste kater heb kan ik je vertellen dat er weinig van komt vandaag :puh:

Ah, je hebt nog niet eens je rijbewijs, wist ik niet, maar 150pk is zeker zat voor de eerste jaar of twee voor te leren en te wennen aan de weg(en gebruikers), je moet vooral niet te snel beginnen.

Me zus heeft zelf een MK4, ook 5 deurs, maar dan een SRtje(1.6 8 kleppertje met 105pk ofzo, dingetje gaat met 3 man toch een dikke 190+ :schater: ) en had er RS4 velgjes onder, die zijn ook best nice en staan allebij zeer mooi op een MK4 Golf. :Y

Wat ook nice is opzicht is een 25th anniversary kitje eronder, en je kunt nog steeds flink laag gaan :klap:

@ Bling, ik kon het op de foto's niet echt zien, maar ze hebben te veel spaken voor R32 velgen nu ik er goed na kijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het heeft even geduurd, maar op aanvraag van Blinq twee foto's van mijn interieur en een foto van zijn eerst wasbeurt. Helaas glimt hij nu al niet meer.. :( Maar zaterdag ga ik hem even in de wax zetten. :D

Foto's staan in de spoiler.

dsc00683za.jpg

dsc00685bi.jpg

dsc00686eq.jpgp

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zo na even niks te hebben uitgevoerd, vandaag de schroefset gemonteerd! :D Moet nog even wat bijgesteld worden, maar vind het mooi geweest voor vandaag

foto's staan in de spoiler.

dsc00736c.jpg

dsc00735u.jpg

dsc00734th.jpg

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Aight, dat is wel nice :)

Ben je nog van plan om een ander bumperkitje eronder te zetten?

Nee, wou er een R32 kit onder maar ik weet niet... Het kost 1: Te duur en 2: en staat fake.... Laat de voorkant even netjes bijspuiten polijsten en dan zien we wel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah ja, dat zie je niet op de foto...

Maar ik begrijp dat wel, ik wil het ook altijd zo goed mogelijk hebben.

Precies, wat rijd jij dan als ik vragen mag?

Mooie kleine foto's, het laden duurde maar een half uur. Spoiler zou fijn zijn met zulke foto's.

Maar mooie auto hoor, wees er zuinig op, en maak d'r geen sjonniebak van. :7

Zal ze zo even in een spoiler zetten. Tnx en natuurlijk geen sjonniebak... Qua uiterlijk wil ik hem hier en daar wat strakker maken, nieuwe lichtenset en dat is het vooorlopig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...