Jump to content

Mijn auto


Rullez

Recommended Posts

smallimg2640.jpg

Dit is van toen we hem zijn gaan halen vorige week.

Er moet dus wel nog het een en ander aan gebeuren.

Ik had eigenlijk even graag een Golf 1 of 2 gekocht, maar die zijn een stuk duurder en hun carrosserie roest... :)

Wat maakt die roest uit tijdens een restauratie dan? Wij hebben 3/4 jaar een Golf 1 gerestaureerd hierzo. Helemaal kaal gemaakt chassis van de bdem, motor etc echt alles eraf en opnieuw beginnen op te bouwen.

Maar leuke auto, hoe zie jij het restaureren in je hoofd echt alles eruit trekken of alleen een beetje opknappen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    18

  • GolfG60

    6

  • Golf_MK1

    5

  • GekkieJ01

    4

  • 4 weken later...

Hier nog wat foto's buiten.

dsc00746nl.jpg

dsc00750g.jpg

dsc00758w.jpg

Ben voor nog ietjes lager gegaan, maar kan op het moment niet lager meer. Krijg van de week hopelijk mijn koppelstangetjes binnen en dan kan ik voor nog een stukje lager en wil ik achter ietjes omhoog. Ook hoop ik mijn glazen dopje binnen te krijgen dan kan mijn achter ruitenwisser eraf en is dat ook strak.

Voorlopig zal ik niet heel veel meer bestellen omdat ik bijna kan beginnen met rijlessen en dat is natuurlijk wel zeer belangrijk.

Ben hooguit nog opzoek naar stickers voor in me naafkapjes voor mijn velgen.

Link to comment
Delen op andere websites

vette bak maar ikzelf zie niet graag zo'n Golf, ik verkies liever zo'n ouwe VW Golf 1 cabrio maar dan clean getund

ook zie ik niet graag grote velgen op zulke Golf, ik vind het maar raar maar ieders smaak natuurlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik wanneer je een auto verlaagd het rijcomfort drastisch naar beneden gaat. Tevens krijgt je wagen ook veel zwaarder belastingen te verwerken daar zulke veren de schokken veel minder dempen.

Dit verschilt, sommige setjes zijn toch nog redelijk comfortabel(denk aan olie-gas setjes) en sommige zijn in hardheid te verstellen.

Daarnaast spelen je banden ook een rol.

En bij verlagen lever je het ene in voor het ander, en soms kan daar comfort daar onder leiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie laag wilt zijn moet pijnlijden. Heb gelukkig een verende stoel dus zal weinig merken van het stuiteren. Plus dat de verlaging gewoon rete strak staat als ik hem straks heb staan zoals ik hem hebben wil. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...