Morph1 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 (bewerkt) ik had een heel mooi begin van me server gemaakt met een dialogje voor regels en inloggen enz. maar natuurlijk krijg ik weer eens een virus die geen enkele virusscanner eraf krijgt dus moest ik me pc 1 week terugzetten:S. nu wilde ik nog een uitgebreidere regels dialogje aan het begin alleen krijg ik deze error: C:\Users\Gebruiker\Desktop\samp server\gamemodes\TFD.pwn(2154) : error 075: input line too long (after substitutions) input line???? het is een textbox maja, too long??? wtf:S verder heb ik ook nog deze erbij: C:\Users\Gebruiker\Desktop\samp server\gamemodes\TFD.pwn(2155) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) C:\Users\Gebruiker\Desktop\samp server\gamemodes\TFD.pwn(2155) : error 017: undefined symbol "Welcome" C:\Users\Gebruiker\Desktop\samp server\gamemodes\TFD.pwn(2155) : error 017: undefined symbol "By" invalid string??? ik gebruik niet eens een string daarvoor:S en die Welcome en By staan gewoon netjes tussen "" bij de info van ShowPlayerDialog. hier het stukje: 2153. format(string,sizeof(string),"%s has connected the server!",name); 2154. SendClientMessageToAll(GEEL, string); 2155. ShowPlayerDialog(playerid, RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Rules", "Welcome By TFD RoleStunt.\n if you Don't accept the rules you will be kicked directly.\n if you break number 1 or 2 of the rules you get a directly ban,\n by breaking rule 3 or 4 then rule number 5 applies.\n\n\n 1). Don't Cheat, Mod or Flame.\n 2). Don't make any sence of reclame.\n 3). Don't Spam or Flood the chat.\n 4). Respect Admins.\n 5). Second Kick = Ban.\n\n\n Hope You Enjoy The Server and have fun.\n\n\n Admins:\n\n [TFD]Morph\n [COW]bami[NL]\n dragonwar", "Accept", "Fuck This"); denk doe die regeltjes erboven ook maar bij omdat bij die errors een fout met een string zit:P weet iemand wat hier mis is? Bewerkt: 11 oktober 2010 door Morph1 Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 input line too long Je kan de tekst afbreken met een backslash (\) en dan op de volgende regel verder gaan. Reageren
Morph1 Geplaatst: 11 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 (bewerkt) input line too long Je kan de tekst afbreken met een backslash (\) en dan op de volgende regel verder gaan. ja maar als ik dat doe dan is het na vijf regels niet meer de langste zin van mijn script en dan heb ik nog die fout:S Bewerkt: 11 oktober 2010 door Morph1 Reageren
Morph1 Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 (bewerkt) opgelost : voor de mensen die dit probleem ook hebben en ook graag een oplossing willen op deze error:P ik had dus de text weer veranderd, toen had ik dit: ShowPlayerDialog(playerid, RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Rules", "Welcome By TFD RoleStunt. \n There Are some rules we need you to know : \n 1. Don't Cheat, Mod or Flame [directly ban]. \n 2. Don't make any sence of Reclame [directly ban]. \n 3. Don't Spam or Flood the chat [second kick = ban]. \n 4. Respect Admins [second kick = ban]. \n 5. Don't curse or call somebody names [second kick = ban]. \n\n TFD-crew : \n [TFD]Morph = owner\n [COW]bami[NL] = admin\n dragonwar = Admin", "accept", "f*ck this"); en toen kreeg ik weer die error. toen was ik op google wezen zoeken en daar stond een reactie bij het sa-mp forum dat je het zo kon oplossen: new verylongstring[500]; new str1[254] = "Welcome By TFD RoleStunt. \n There Are some rules we need you to know : \n 1. Don't Cheat, Mod or Flame [directly ban]. \n 2. Don't make any sence of Reclame [directly ban]. \n 3. Don't Spam or Flood the chat [second kick = ban]"; new str2[246] = ". \n 4. Respect Admins [second kick = ban]. \n 5. Don't curse or call somebody names [second kick = ban]. \n\n TFD-crew : \n [TFD]Morph = owner\n [COW]bami[NL] = admin\n dragonwar = Admin"; format(verylongstring, sizeof(verylongstring), "%s%s", str1, str2); ShowPlayerDialog(playerid, RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Rules", verylongstring, "accept", "f*ck this"); dus gewoon de lange zin opdelen in 2 stukken (wel ff tellen dat je bijv bij str1[254] niet over de 254 tekens zit) en ze daarna bij een format bij elkaar douwen en dan als string in je dialog te zetten. daar had hij het voor een print dus ik dacht dat het vast niet zou werken voor een dialog. maar gek genoeg werkt het wel XD. dus daar ben ik wel best blij mee. nu heb ik wel weer genoeg getypt en alsnog allemaal bedankt voor jullie tijd EDIT : alsnog raar dat die methode van big boss met de slashback niet werkt:S Bewerkt: 12 oktober 2010 door Morph1 Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 EDIT : alsnog raar dat die methode van big boss met de slashback niet werkt:S Werkt wel, hoor: ShowPlayerDialog(playerid, RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Rules", \ "Welcome By TFD RoleStunt. \n\ There Are some rules we need you to know : \n\ 1. Don't Cheat, Mod or Flame [directly ban]. \n\ 2. Don't make any sence of Reclame [directly ban]. \n\ 3. Don't Spam or Flood the chat [second kick = ban]. \n\ 4. Respect Admins [second kick = ban]. \n\ 5. Don't curse or call somebody names [second kick = ban].\n\n\ \ TFD-crew : \n\ [TFD]Morph = owner\n\ [COW]bami[NL] = admin\n\ dragonwar = Admin", \ "accept", "f*ck this"); Reageren
Morph1 Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 EDIT : alsnog raar dat die methode van big boss met de slashback niet werkt:S Werkt wel, hoor: ShowPlayerDialog(playerid, RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Rules", \ "Welcome By TFD RoleStunt. \n\ There Are some rules we need you to know : \n\ 1. Don't Cheat, Mod or Flame [directly ban]. \n\ 2. Don't make any sence of Reclame [directly ban]. \n\ 3. Don't Spam or Flood the chat [second kick = ban]. \n\ 4. Respect Admins [second kick = ban]. \n\ 5. Don't curse or call somebody names [second kick = ban].\n\n\ \ TFD-crew : \n\ [TFD]Morph = owner\n\ [COW]bami[NL] = admin\n\ dragonwar = Admin", \ "accept", "f*ck this"); ok maar ik had gewoon ergens tussen van die slashbacks gezet en toen gaf hij nog die error aan maja, nu met die andere mannier werkt hij ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.