Jump to content

Homogeweld

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is heel strikt genomen inderdaad niet liegen, alleen gevoelsmatig is dat natuurlijk wel liegen. Met vriendin word namelijk gewoon bedoeld of je verkering hebt met iemand. Dat men dan het woord vriendin gebruikt komt voort uit het feit dat jongen-meisje algemeen gezien het meeste voorkomt. Echter, als je terug rekent naar verkering, wat hij/zij dan heeft met een jongen/meisje en je zegt dan nee, is dat wel liegen. Hopelijk snap je een klein beetje wat ik bedoel te zeggen. Dingen uitleggen is nooit mijn sterkste punt geweest, dus je zult het ermee moeten doen. :puh:

• Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

24

• Teh_Ninja

13

• Fiegel5

9

• GolfG60

7

Geplaatst:

Dat is heel strikt genomen inderdaad niet liegen, alleen gevoelsmatig is dat natuurlijk wel liegen. Met vriendin word namelijk gewoon bedoeld of je verkering hebt met iemand. Dat men dan het woord vriendin gebruikt komt voort uit het feit dat jongen-meisje algemeen gezien het meeste voorkomt. Echter, als je terug rekent naar verkering, wat hij/zij dan heeft met een jongen/meisje en je zegt dan nee, is dat wel liegen. Hopelijk snap je een klein beetje wat ik bedoel te zeggen. Dingen uitleggen is nooit mijn sterkste punt geweest, dus je zult het ermee moeten doen. :puh:

Volgens mij heb je de '' :clown: '' gemist :clown:.

Geplaatst:

ik heb niks tegen homo's maar dat gore gedoe op de Gay pride dat hoeft van mij echt niet dat ze bijna in de blote reet neuk bewegingen maken, dat moet iedereen normaal vinden?

Geplaatst:

Sprunk, ik heb het idee dat je me verkeerd begrijpt. Natuurlijk mogen ze uit de kast komen. Maar jij hebt het erover dat ze het moeten uiten aan vrienden, familie, bekenden, etc. Die eerste twee zou ik nog kunnen begrijpen, maar bekenden? Die bekenden hebben er toch geen ruk aan aangezien ze alleen "bekenden" zijn, en als je het ze verteld kan jij erachter komen dat ze tegen homo's zijn ofzo.

Als je juist aan iedereen gaat zeggen, hai, ik ben homo, dan is het alsof je jezelf juist in een andere groep wilt plaatsen. Als je er gewoon normaal mee omgaat en het niet als iets "speciaals" ziet, dan zal er minder raar naar je gekeken worden, en dus ook minder homogeweld, lijkt mij.

@Hierboven

Hij is grappig, homo, en toch een goede NL vlogger

Wat probeer je nou weer te zeggen met "toch"? :7

Weetniet :S

Geplaatst:

ik heb niks tegen homo's maar dat gore gedoe op de Gay pride dat hoeft van mij echt niet dat ze bijna in de blote reet neuk bewegingen maken, dat moet iedereen normaal vinden?

Gun die mensen ook eens hun pleziertje. Bovendien zijn lang niet alle homo's zoals op die parade word voorgespiegeld, het is maar een klein deel die zo overdreven nichterig doen.

Geplaatst: (bewerkt)

(..) je gay bent (..)

Overings is de term gay een belediging voor een homo, gay ben je als je overdrijft. Zoals Gordon, als homo val je op een jongen.

Daarnaast nog even over outen, natuurlijk loop je vaker in je leven er tegenaan. Je wilt namelijk ook niet je hele leven tegen iedereen liegen, wat dan? Als een schoolvriend vraagt of je een vriendin hebt keihard nee zeggen? Of op een sollicitatie, je ziet het verkeerd Hayte. Als homo blijf je er continu tegen aanlopen.

Sorry dat ik die beledigende term gebruikt heb. Hij was niet beledigend bedoelt, en als je het mij vraagt, ook pas beledigend als de ander het beledigend opvat.

En ik weet en begrijp ook wel dat jullie vaak ermee worden "geconfronteerd", maar ik zie daar eigenlijk geen probleem in. Ja, je bent homo, dus? Ben je er bang voor dat anderen je dan anders gaan behandelen ofzo?

@Cheers; je weet wanneer de Gaypride is (bij mij staat het toevallig op de kalender). Dus je weet dat er dan half naakte mannen nichterig gaan lopen doen op een rondrijdend podium ding. Dus blijf je even binnen gamen, of (half) naakt met je vriendin rondlopen. Het is maar een enkel dagje, kom op. Ik heb persoonlijk haat aan carnaval, en dat is al een hele week :-(

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

En een videoclip van Lady Gaga is dan wel helemaal normaal?

Geplaatst:

Nou naar die troep kijk ik helemaal niet :7

Geplaatst:

Wij hebben 2 docenten die homo zijn. Ik heb er niks op tegen. Maar er zit een jongen in de klas die het leuk vind om daar grappen over te gaan maken. Vind ik een beetje sneu.

Ook hebben we 3 dagen geleden een gesprek gehad met onze Geschiedenis docent (Die ook homo is) over Homoseksualiteit. Hij ging alles uitleggen. We mochten vragen stellen enzo. Hij voelde zich ook bedreigt door wat er nu in het heden gebeurd. Hij is al 10 jaar getrouwd maar durfde 4 jaar geleden pas aan zijn klas te vertellen dat ie homo was. Omdat ie bang was dat ie "gepest" of bedreigd zou worden. Nogmaals ik heb niks tegen homo's. Maar ik zou er niet raar tegen aan kijken als mijn beste vrienden ervoor uit zouden komen dat ze homo zijn. :tu:

Geplaatst:

Ik vind het ronduit smerig als ik 2 vrouwen of 2 mannen elkaar zie aflebberen op straat, net als dat ik het ranzig vind dat dat een man en een vrouw elkaar lopen af te lebberen op straat. Go rent a room, denk ik dan.

Potenrammers, gay-bashers, whatever. Gij heeft angst voor wat gij niet kent, of zoiets. Ik vind het je reinste onzin dat je niet voor je eigen homoseksuele geaardheid mag uitkomen, puur uit angst. Ik vind het je reinste onzin dat er weet ik veel hoeveel christenen diep ongelukkig zijn omdat ze homosexueel zijn en dat niet durven te vertellen omdat ze anders op de brandstapel moeten. En ja, er zijn genoeg christenen die zo denken, niet alleen in Amerika. "Iedereen" vindt dat onzin, maar ondertussen gebeurt het nog steeds.

Ik heb de vraag weleens aan een paar mensen gesteld hoe ze zouden reageren als hun zoon/dochter 'van de andere kant' zou zijn, sommige reacties braken mijn hart en ik hoop echt niet dat één van hun kinderen zo is. Als mijn zoon homo zou zijn, zou het mij persoonlijk niets uitmaken. Wel zou ik het kut voor hem vinden omdat het maatschappelijk helemaal nog niet zo getolereerd wordt als men graag doet voorkomen.

Geplaatst:

Kijk dan ook niet naar de Gay Pride.

Geplaatst:

Een Lady GaGa video kun je wegklikken ofzo, jammer dat dat met de Gay Pride niet kan. Op de een of andere manier ben ik altijd in Amsterdam als die stoet weer door de stad gaat -_-.

Geplaatst: (bewerkt)

Een Lady GaGa video kun je wegklikken ofzo, jammer dat dat met de Gay Pride niet kan. Op de een of andere manier ben ik altijd in Amsterdam als die stoet weer door de stad gaat -_-.

Hmmm...

Ik vond de Gay Pride altijd leuk, ik woon ook in Amsterdam. Het was altijd wel lollig, totdat ik mijn leraar Nederlands in een leren pakje zag dansen. :{

Geweld tegen homo's vind ik abnormaal. Homo's kunnen er niets aan doen dat ze homo zijn, zo zijn ze nou eenmaal. Je moet eigenlijk altijd de vraag aan jezelf stellen, wat als ik in zijn schoenen had gestaan. Je hebt natuurlijk al die beroemde homo's die echt gay zijn, zoals Gerard Joling, Gordon enz. waar ik zelf me ook wel is aan erger. Maar de meeste homo's zijn gewoon normaal alleen vallen op mannen.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Dan loop je een blokje om.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...