Nissan Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Hoe moet ik een blokje om als je helemaal vaststaat tussen de afgesloten straten, stoepen vol met mongolen die staan te kijken, en je zelf met de fiets bent? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Hoe moet ik een blokje om als je helemaal vaststaat tussen de afgesloten straten, stoepen vol met mongolen die staan te kijken, en je zelf met de fiets bent? Ook al kan je geen blokje om, je kunt nog altijd de andere kant op kijken... Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) ik heb niks tegen homo's maar dat gore gedoe op de Gay pride dat hoeft van mij echt niet dat ze bijna in de blote reet neuk bewegingen maken, dat moet iedereen normaal vinden? En een videoclip van Lady Gaga is dan wel helemaal normaal? Nou naar die troep kijk ik helemaal niet Kijk dan ook niet naar de Gay Pride. dat kan niet als ik op Amsterdam op school zit Bewerkt: 17 oktober 2010 door Cheers. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) (...) dat kan niet als ik op Amsterdam op school zit Dat is een vrij zwakke smoes, je hoeft het niet te zien namelijk. Het is altijd in het weekend, vaak op zaterdag. En dan heb jij geen school (denk ik dan), sowieso. Gun die mensen ook hun feestje, het is misschien ook wel overdreven. Laat ze ook lekker hun feestje, eens in het jaar hebben. En daarnaast het is fout om alle homo's over de kam van die gay-pride te gaan scheren, wat daar staat is nog niet eens 10% van alle homo's in Nederland. @Cheers. Vertel? Ik reageer nu op een van die posts, dus dan lijkt het mij van wel. Bewerkt: 17 oktober 2010 door Fiegel5 Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 @Fiegel5 heb jij mijn eerdere post niet gelezen? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 @Fiegel5 heb jij mijn eerdere post niet gelezen? Deze? ik heb niks tegen homo's maar dat gore gedoe op de Gay pride dat hoeft van mij echt niet dat ze bijna in de blote reet neuk bewegingen maken, dat moet iedereen normaal vinden? Ik zie niet wat school en deze post met elkaar te maken hebben... Reageren
Cheers. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Hij zegt dat ik die homo's hun feestje niet gun ik vind het alleen een beetje te ver gaan. Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik ben het met Cheers eens. Dat homoseksuelen een eigen feestdag hebben vind ik prima en zelfs leuk, alleen waarom zo overdreven? Die mensen wakkeren het ook wel zelf aan dat mensen steeds vaker iets tegen homo's hebben. Want wat is nu precies het nut om in een roze slip op een boot tegen je vriend aan te gaan staan rijen? Niet alleen ziet dat er ranzig uit, maar zet je een negatief beeld neer over homo's. Als je nu tegen iemand zegt dat je homo bent, denken die 9 van de 10 keer gelijk aan die half naakte nichten op een boot, terwijl echt niet elke homo of lesbi zo overdreven is. Je kan toch ook ingetogen je feestje houden? Met mijn verjaardag ga ik ook niet half naakt op een boot staan. Reageren
Cheers. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik ben het met Cheers eens. Dat homoseksuelen een eigen feestdag hebben vind ik prima en zelfs leuk, alleen waarom zo overdreven? Die mensen wakkeren het ook wel zelf aan dat mensen steeds vaker iets tegen homo's hebben. Want wat is nu precies het nut om in een roze slip op een boot tegen je vriend aan te gaan staan rijen? Niet alleen ziet dat er ranzig uit, maar zet je een negatief beeld neer over homo's. Als je nu tegen iemand zegt dat je homo bent, denken die 9 van de 10 keer gelijk aan die half naakte nichten op een boot, terwijl echt niet elke homo of lesbi zo overdreven is. Je kan toch ook ingetogen je feestje houden? Met mijn verjaardag ga ik ook niet half naakt op een boot staan. Dat bedoel ik Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik ben het met Cheers eens. Dat homoseksuelen een eigen feestdag hebben vind ik prima en zelfs leuk, alleen waarom zo overdreven? Die mensen wakkeren het ook wel zelf aan dat mensen steeds vaker iets tegen homo's hebben. Want wat is nu precies het nut om in een roze slip op een boot tegen je vriend aan te gaan staan rijen? Niet alleen ziet dat er ranzig uit, maar zet je een negatief beeld neer over homo's. Als je nu tegen iemand zegt dat je homo bent, denken die 9 van de 10 keer gelijk aan die half naakte nichten op een boot, terwijl echt niet elke homo of lesbi zo overdreven is. Je kan toch ook ingetogen je feestje houden? Met mijn verjaardag ga ik ook niet half naakt op een boot staan. Dat is inperciepe onzin, heb je enig beeldmateriaal dat ze naakt tegen elkaar aan staan te rijen? Waarschijnlijk niet, nouja.. Misschien als ze wat meer dronken zijn, maar wat maakt dat uit? Weet jij wat de gemiddelde hetero uitvreet in een disco als hij dronken is? Daarnaast is het je eigen keuze of je meedoet, want niet de complete parade is zoals jij het hierboven beschrijft. Die mensen hebben eens in het jaar feest, laat ze lekker. Laat ze ook even hun eigen openbaar laten zien wie ze zijn. Vergis het of niet, maar tussen dat groepje staan ook normale homo's en bekende Nederlanders. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 (bewerkt) Persoonlijk heb ik niets tegen fag's (kon het niet laten, sorry No Offence!) Maar het is wel waar wat Cheers en Sprunk zeggen, dat van die Gay-pride's enzo zijn echt overdreven Bewerkt: 18 oktober 2010 door TekaLoca Reageren
Cilly Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik ben het met Cheers eens. Dat homoseksuelen een eigen feestdag hebben vind ik prima en zelfs leuk, alleen waarom zo overdreven? Die mensen wakkeren het ook wel zelf aan dat mensen steeds vaker iets tegen homo's hebben. Want wat is nu precies het nut om in een roze slip op een boot tegen je vriend aan te gaan staan rijen? Niet alleen ziet dat er ranzig uit, maar zet je een negatief beeld neer over homo's. Als je nu tegen iemand zegt dat je homo bent, denken die 9 van de 10 keer gelijk aan die half naakte nichten op een boot, terwijl echt niet elke homo of lesbi zo overdreven is. Je kan toch ook ingetogen je feestje houden? Met mijn verjaardag ga ik ook niet half naakt op een boot staan. Dat is inperciepe onzin, heb je enig beeldmateriaal dat ze naakt tegen elkaar aan staan te rijen? Waarschijnlijk niet, nouja.. Misschien als ze wat meer dronken zijn, maar wat maakt dat uit? Weet jij wat de gemiddelde hetero uitvreet in een disco als hij dronken is? Daarnaast is het je eigen keuze of je meedoet, want niet de complete parade is zoals jij het hierboven beschrijft. Die mensen hebben eens in het jaar feest, laat ze lekker. Laat ze ook even hun eigen openbaar laten zien wie ze zijn. Vergis het of niet, maar tussen dat groepje staan ook normale homo's en bekende Nederlanders. Basje, ik moet je even afvallen. De nichtjes op de gay-pride staan zéker wel halfnaakt tegen elkaar aan te rijden en dat wordt 's avonds dan ook doodleuk op het 6u nieuws getoond. Ik hink een beetje op 2 gedachten: Ik heb er geen last van, dus het boeit mij geen reet (whahaha!) wat ze daar in A'dam doen. Aan de andere kant: Je kan ook in het openbaar laten zien wie je bent zónder de hele Amsterdamse gracht in een mooie roze leren tankini te bevaren natuurlijk. Wij hetero's hebben ook geen hetero-dag, toch? Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Dat is inperciepe onzin, heb je enig beeldmateriaal dat ze naakt tegen elkaar aan staan te rijen? Waarschijnlijk niet, nouja.. Misschien als ze wat meer dronken zijn, maar wat maakt dat uit? Weet jij wat de gemiddelde hetero uitvreet in een disco als hij dronken is? Daarnaast is het je eigen keuze of je meedoet, want niet de complete parade is zoals jij het hierboven beschrijft. Die mensen hebben eens in het jaar feest, laat ze lekker. Laat ze ook even hun eigen openbaar laten zien wie ze zijn. Vergis het of niet, maar tussen dat groepje staan ook normale homo's en bekende Nederlanders. Misschien heb je wel gelijk. Ik ben zelf nooit op de gay pride geweest dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen. Ik baseer mijn mening op wat ik op TV te zien krijg en dat zijn halfnaakte kerels in roze slips. Er zullen ongetwijfeld ook normale homo's rondhuppelen, alleen is dat voor de media niet interessant om op TV te laten zien. Dat neemt echter niet mijn mening weg dat ik geen voorstander ben van halfnaakte kerels in roze slips. Ik ben van mening dat het allemaal wel wat minder overdreven kan. Ik gun ze het echt van harte hoor, laat dat even duidelijk zijn en ze mogen het van mij wel elke maand doen, alleen vind ik het overdreven. Reageren
commando Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Ach ik zie die Gaypride gewoon als een toeristenlokkertje... Drugs, sex , tulpen , gays... zo'n beetje alles om de Russen, de Chinesen en de Amerikanen naar Holland te lokken Bewerkt: 27 oktober 2010 door commando Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Wij hetero's hebben ook geen hetero-dag, toch? Dat is nog eens een idee! Dan staan er straks halfnaakte mannen met halfnaakte vrouwen tegen elkaar aan te rijen... (Top! ...)..... Wedden dat homoseksuelen dan ook zeggen "Laat ze lekker", want dat vergeet iedereen. Want zo is het dan wel weer... Homo/bi/transseksuelen tolereren het ook van hetero's dat zij in kroegen elkaar af staan te lebberen, wat zo ongeveer ELK weekend gebeurd, dan staan er soms ook zatte jongeren tegen elkaar aan te rijen just for the heck of it! Waarom zouden wij dan gaan lopen zeuren als Homo/bi/transseksuelen dat doen op één dag van het jaar?! Tuurlijk, die roze slips zijn erg overdreven, daar ben ik het over eens, en ik ben ERG blij dat ik nowhere near Amsterdam woon en dat ik dat dus niet hoef te zien, maar als je eens kijkt naar hoe hetero-seksuelen zich soms kleden op niet-feestdagen... Niet om het een of het ander, maar op de middelbare school lopen er ook meiden met extreem korte rokjes, op de middelbare school he..., en op het MBO en HBO is dat soms nog erger! In kroegen nog erger, en met carnaval zelfs nog erger! (Denk aan jongens die zich verkleden als hoer.... Dat doet men op de Gay Pride ook gewoon eigenlijk, of denk aan vrouwen in hotpants, en zo voort.) Denken jullie niet dat Homo/bi/transseksuelen dat net zo erg niet fijn vinden als dat wij over de Gay Pride denken? Nu kun je wel zeggen "Ja maar bij ons zijn het hetero's, en aangezien heteroseksualiteit meer voorkomt is dat minder erg", maar strikt genomen is dat natuurlijk ook onzin, dat is dubbele discriminatie... Eigenlijk mogen we dus niet zeuren. Daarbij vind ik anti-homogeweld echt belachelijk. Mensen die dat doen mogen van mij echt een aantal jaar de gevangenis in. Echter vind ik schelden met homo en gay, mits het tegen hetero's/voorwerpen gebruikt wordt(anders is het net zo slecht natuurlijk), niet eens zo heel erg. Als iets niet goed werkt of zo, en je noemt het gay, dan verbind niemand dat echt letterlijk met homoseksualiteit , dat zou wel erg gay zijn. (wat een leuke woordgrap toch weer ...) Bewerkt: 27 oktober 2010 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.