GolfG60 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 It was worth the try Ik vind dat iedereen gewoon zijn leven mag leiden zoals hij/zij dat wil. Maar waarom is het zo(iedereen zegt het tenminste) dat homo's in parken en steegjes seks hebben? Of is dat gewoon een vooroordeel? Rare vraag, ik weet het, maar ik heb het me al tijden afgevraagt Hier in de buurt ligt ook een zogenaamde 'homobos', zoals de naam al zegt, daar komen homo's etc. bijeen en als je daar voorbij komt zie je overal condooms etc. liggen. Sprunk, of het nou homo's, lesbiennes of hetero's zijn die aan openbare seks doen, dat hoort gewoon niet, in een bos, ok, maar in een steegje, heb jij dat wel eens gezien of gehoord? Sorry hoor, maar als jij denkt dat je dan maar gewoon door moet lopen en datgene te negeren dan klopt er iets niet. Want mensen die het in een steegje doen zijn gewoon egoïstisch, en ik vind dat je daar wat van mag zeggen, wat als je kind van 8 zoiets ziet, ga je hem dan al op zo'n leeftijd uitleggen wat ze daar aan het doen waren? Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Een kind van 8 komt niet 's avonds laat in een steegje, dus dat argument slaat nergens op. En ja, ik vind dat je dan gewoon moet doorlopen. Die mensen gaan nog speciaal een steegje in om zo min mogelijk mensen te hinderen. Voor je kijken doorlopen. Je kan er wel wat van gaan zeggen, maar dan komt er geheid ruzie en gezeur waar je al helemaal niet op zit te wachten. Bovendien geeft dat die mensen vaak een kick om nog meer te doen / laten zien. En zeg nou zelf, als jij met je vriendin door een donker en verlaten steegje loopt en ze begin spontaan op een bepaalde plek te kriebelen, zeg jij ook geen nee. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Ik ben zeer tegen homogeweld. Recentelijk zijn in de stad waar ik leef homo's naar het park gelokt om daar vervolgens in elkaar geslagen te worden. Ze werden op een chatsite gelokt en hebben behoorlijk wat kneuzingen opgelopen. De mannen die het gedaan hebben zijn gepakt, en maar goed ook. De plaatselijke (Pro-Anticipatie) Homo Platform pleit dan ook dat mijn gemeente hier wat aan doet, maar deze geeft geen gehoor op zijn beurt. Dit is zeer recentelijk, er is nog steeds een discussie gaande hoe mijn gemeente het homogeweld tegen kan gaan. Ikzelf vind dat homo's ook gewoon mensen zijn. Ik ken homo's, maar dat zijn ook gewoon echt toffe gasten, niks mis mee. Dat ze op jongens vallen maakt mij ook niks uit. In mijn klas werd je bij het kleinste foutje ''homo'' of ''randdebiel'' genoemd, wat ik dus niet tolereer. Gelukkig zijn mijn mede-leerlingen zo slim om niet meer het woord homo te gebruiken nu we een homoseksuele leraar hebben die erg tof is. Ik ben dus tegen het homogeweld. Ik heb bovendien ook nog een lesbische docente, dus wat dat betreft kan ik aardig meepraten. Bewerkt: 30 oktober 2010 door Cabyon Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Een kind van 8 komt niet 's avonds laat in een steegje, dus dat argument slaat nergens op. En ja, ik vind dat je dan gewoon moet doorlopen. Die mensen gaan nog speciaal een steegje in om zo min mogelijk mensen te hinderen. Voor je kijken doorlopen. Je kan er wel wat van gaan zeggen, maar dan komt er geheid ruzie en gezeur waar je al helemaal niet op zit te wachten. Bovendien geeft dat die mensen vaak een kick om nog meer te doen / laten zien. En zeg nou zelf, als jij met je vriendin door een donker en verlaten steegje loopt en ze begin spontaan op een bepaalde plek te kriebelen, zeg jij ook geen nee. Dus wij moeten maar snel weggaan uit zo een steegje en proberen ergens anders aan te denkel, enkel zodat ''zij'' daar even seks kunnen hebben? Heb je nou echt niet door hoe egoïstisch dat is? En als mijn vriendin zoiets bij mij zou doen zou ik wel nee zeggen. Sommigen hebben wel respect voor anderen en zelfbeheersing... Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Nee, jij bent hier degene die egoïstisch is. Jij wilt namelijk dat ze weg gaan zodat jij ongestoord door je steegje kan lopen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Nee, jij bent hier degene die egoïstisch is. Jij wilt namelijk dat ze weg gaan zodat jij ongestoord door je steegje kan lopen. Niets egoïstisch aan.. dat soort dingen doe je maar op je eigen privé plekken en niet in een willekeurig steegje. geld overigens ook voor een hetero stel, dat soort dingen doe je maar in op privé plekken. Niet in het openbaar. Een kind van 8 komt niet 's avonds laat in een steegje, dus dat argument slaat nergens op. En ja, ik vind dat je dan gewoon moet doorlopen. Die mensen gaan nog speciaal een steegje in om zo min mogelijk mensen te hinderen. Voor je kijken doorlopen. Je kan er wel wat van gaan zeggen, maar dan komt er geheid ruzie en gezeur waar je al helemaal niet op zit te wachten. Bovendien geeft dat die mensen vaak een kick om nog meer te doen / laten zien. En zeg nou zelf, als jij met je vriendin door een donker en verlaten steegje loopt en ze begin spontaan op een bepaalde plek te kriebelen, zeg jij ook geen nee. Hier moet ik je enigszins gelijk in geven maar dan nog kun je de mensen die dat niet goedkeuren niet bestempelen als egoïstisch, je bent op dat moment gewoon zelf verkeerd bezig. Dat soort dingen hoor je gewoon niet te doen wanneer andere mensen er last van kunnen hebben. Bewerkt: 30 oktober 2010 door -->nick<-- Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik keur hun gedrag toch ook niet goed? Dat heb ik elders in dit topic al vaker gezegd. Ik heb alleen gezegd dat je beter gewoon kan doorlopen en je je er niet zo aan moet ergeren. Laat die mensen hun gang gaan, ookal vind je het vies en ranzig. Je kan je er beter gewoon niet zo aan ergeren, maar doorlopen en vergeten. Of het nu hetero's of homo's zijn maakt niet uit, beiden hoort niet in een steeg inderdaad. Maar doorlopen is denk ik het beste wat je kan doen. Want zeg zelf, ruzie zoeken gaat het ook niet oplossen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Tsja... Maar goed, nogmaals, want kan jou het nou schelen als er twee liggen te wippen. Je kan best wel even ergens anders naar kijken of een steegje omlopen als je het echt ranzig vind. Niemand verplicht je om het uitgebreid te gaan bestuderen wat ze aan het doen zijn. En wat als je niks vermoedend een steegje in loopt? Ik vind het getuigen van disrespect tegenover je medemensen als je zoiets doet. Je houdt op die manier totaal geen rekening met je medemens. Dat is onzin, want als je gaat vergelijken naar jeugd die danwel niet homo is. Die wippen toch ook in bossen, steegjes, parkje, auto's? Vind ik persoonlijk ook niet lekker om te zien. Ik vind dat iedereen gewoon zijn leven mag leiden zoals hij/zij dat wil. Maar waarom is het zo(iedereen zegt het tenminste) dat homo's in parken en steegjes seks hebben? Of is dat gewoon een vooroordeel? Rare vraag, ik weet het, maar ik heb het me al tijden afgevraagt Haha, het leuke is nou. Dat als je homo bent, zeker in de jeugdige jaren helemaal geen behoefte hebt aan omstanders met je bezigheden. Juist helemaal niet, homo's zijn vaak (normaal gesproken) de meest bescheidde mensen die je kunt hebben. Ben jij ooit, 2 jongens van een jaar of 16 ooit tegenkomen met seksuele activiteiten? Nee! Want ze schamen zich er überhaupt al onsterfelijk hard voor dat ze überhaupt homo zijn! Als de vrouw bij het hetero stel knap is is het niet zo ranzig meer . Maar het gaat om het principe. Ja, want jij valt dan waarschijnlijk op vrouwen. Dus vind je dat leuk om te zien, dat is net zo als die discussie dat homo's vies zijn en lesbiennes geil. Dat slaat nergens op, want het enige waar jij je dan op richt is je eigen libido. En dat vind ik zo jammer aan de meeste hier, ze kijken alleen naar seks en of ze dan normaal zijn ja of nee. Het leven draait toch niet om seks, of om normaal te zijn. Ik vind het juist leuk om te zien dat mensen anders zijn, en daar voor durven uit te komen. **Verhaal over steegjes, kindjes e.d** Dus wij moeten maar snel weggaan uit zo een steegje en proberen ergens anders aan te denkel, enkel zodat ''zij'' daar even seks kunnen hebben? Heb je nou echt niet door hoe egoïstisch dat is? En als mijn vriendin zoiets bij mij zou doen zou ik wel nee zeggen. Sommigen hebben wel respect voor anderen en zelfbeheersing... Sowieso is de kans dat je 2 seksende mensen tegen komt in een steegje is klein, de kans dat het dan 2 jongens zijn is nog kleiner. En zeg nou zelf, als je in een erg hitsige bui met je vriendin bent. Dan zeg jij echt geen nee, omdat je hormonen dan overheersen. Buiten dat, 2 seksende jongens, meisjes of gewoon man op vrouw. Sorry hoor, maar ik vind het allemaal fatsig als ik het openbaar tegenkom. En daar stel ik geen onderscheid in, wat ik dan gewoon zou doen, is inderdaad doorlopen! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Een kind van 8 komt niet 's avonds laat in een steegje, dus dat argument slaat nergens op. En ja, ik vind dat je dan gewoon moet doorlopen. Die mensen gaan nog speciaal een steegje in om zo min mogelijk mensen te hinderen. Voor je kijken doorlopen. Je kan er wel wat van gaan zeggen, maar dan komt er geheid ruzie en gezeur waar je al helemaal niet op zit te wachten. Bovendien geeft dat die mensen vaak een kick om nog meer te doen / laten zien. En zeg nou zelf, als jij met je vriendin door een donker en verlaten steegje loopt en ze begin spontaan op een bepaalde plek te kriebelen, zeg jij ook geen nee. Als ze geen mensen willen hinderen doen ze het toch thuis? Wie zei trouwens dat ik het over 's avonds laat had? dus je tegen argument slaat nergens op want je legt woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. En dan zeg ik wel nee, de gedachte dat iemand ineens tegen me poeperd opkijkt lijkt mij niet prettig. Als ze het in een auto doen, of thuis, dan ziet niemand het behalve als je door de ramen gaat kijken, doen ze het in parkjes of steegjes en je ziet het kijk je gelijk tegen hun acties op. Daarnaast, is buitenseks überhaupt wel toegestaan? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Dat is onzin, want als je gaat vergelijken naar jeugd die danwel niet homo is. Die wippen toch ook in bossen, steegjes, parkje, auto's? Vind ik persoonlijk ook niet lekker om te zien. Het ging dan ook om seks in het openbaar in het algemeen, niet alleen over homo stellen die dat hebben. Ja, want jij valt dan waarschijnlijk op vrouwen. Dus vind je dat leuk om te zien, dat is net zo als die discussie dat homo's vies zijn en lesbiennes geil. Dat slaat nergens op, want het enige waar jij je dan op richt is je eigen libido. En dat vind ik zo jammer aan de meeste hier, ze kijken alleen naar seks en of ze dan normaal zijn ja of nee. Het leven draait toch niet om seks, of om normaal te zijn. Ik vind het juist leuk om te zien dat mensen anders zijn, en daar voor durven uit te komen. Neem die uitspraak van mij a.u.b. niet te serieus, er staat niet voor niets een '''' achter. Sowieso is de kans dat je 2 seksende mensen tegen komt in een steegje is klein, de kans dat het dan 2 jongens zijn is nog kleiner. En zeg nou zelf, als je in een erg hitsige bui met je vriendin bent. Dan zeg jij echt geen nee, omdat je hormonen dan overheersen. Buiten dat, 2 seksende jongens, meisjes of gewoon man op vrouw. Sorry hoor, maar ik vind het allemaal fatsig als ik het openbaar tegenkom. En daar stel ik geen onderscheid in, wat ik dan gewoon zou doen, is inderdaad doorlopen! Ook hier ging het over seks in steegjes in het algemeen. Daarnaast zou ik wel degelijk weigeren als mijn vriendin iets zou willen. Hormonen kan je in bedwang houden. Even voor de duidelijkheid. Ik vind seks in het openbaar zoiezo™ niet kunnen. Mijn uitspraken over lekkere lesbo stellen of een hetero stel met een knappe vrouw a.u.b. niet te serieus nemen. Hoewel ik het bij die 2 minder vies zou vinden(misschien zelfs lekker) gaat het om het principe. Daarnaast, is buitenseks überhaupt wel toegestaan? Natuurlijk niet. Het is schennis van de openbare eerbaarheid, WvS Artikel 239. Bewerkt: 31 oktober 2010 door Teh_Ninja Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Natuurlijk niet. Het is schennis van de openbare eerbaarheid, WvS Artikel 239. Dan weten we al genoeg en kunnen we dit discussie punt al laten vallen, het is namelijk niet voor jan lul verboden Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2010 De originele discussie ging ook helemaal niet over buitenseks, maar over homo geweld. Al is er wel een zekere link te leggen tussen die twee. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 De originele discussie ging ook helemaal niet over buitenseks, maar over homo geweld. Al is er wel een zekere link te leggen tussen die twee. Die link is zeker te leggen ja, maar het is niet voor niks verboden. Reageren
viccard Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 laten we maar weer on-topic gaan. Ik ben tenslotte diegene die de vraag stelde en ik heb RUIMSCHOOTS antwoord gekregen Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Geweld is sowieso kut, of je nou een homo in elkaar beukt of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.