Mania-92 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik snap je verhaal, maar ik snap niet waar je het op baseert. Tuurlijk draagt de media een steentje bij in het ver-ergen, zoals journalisten met alles doen. Iedereen uit de PVV fractie is gescreend door de media afgelopen tijd. Hoe bedoel je, ze melken uit wat er uit te melken valt. Enfin, om een tegen voorbeeld te geven: Laatst in het krantje Spits was er een lesbisch stel wat hun verhaal deed. Zij werden letterlijk weggepest uit hun woonplaats Amsterdam. Zij werden uitgescholden en bespuugd. Het is zo erg, dat ze nu zelfs gaan verhuizen. Zeg nou zelf, is dit homo haat of is dit homo haat? Zij werden op straat aangesproken door een marrokaanse man. Hij vroeg "Wie het mannetje was". Nadat een vrouw opmerkte dat zij dat was, kreeg ze een klodder speeksel in haar gezicht geworpen. Ook hier kan ik weinig media-opzwellen in terug vinden. Wat ik probeer te zeggen is dat de media goed kan overdrijven en doet dat vast en zeker ook qua homohaat. Echter is dat geen label om alle homohaat achter te stoppen en te bestempelen als overdreven en opgeblazen. Ja. Maar ik zeg ook niet dat het niet voorkomt. Het komt zeker voor, en het is ook zeker erg. Maar ik geloof niet dat het zo vaak voorkomt als de media ons wil doen laten geloven. Als iemand het een of ander doet wat me niet aanstaat en ik verkoop hem een klap. Dan weet ik zeker dat je in de media leest 'homo in elkaar geslagen', terwijl het feit dat hij homo is er geen biet mee te maken heeft. Reageren
Miek Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Ik heb niets tegen homo's, heb zelfs een paar maten die homo zijn. Maar als je dan op mannen valt, hou het dan svp voor jezelf. Ik kan er echt niet tegen als een homo overal rondroept dat hij van Justin Bieber houdt en verliefd op is en wat ik nog minder waardeer is dat twee mannen kussen in het openbaar, dat kan me soms storen. Homogeweld is zwak, want homo zijn, daar kies je niet voor. En het is een belachelijke reden iemand in elkaar te slaan omdat hij homo is. Dat meisjes op elkaar vallen en kussen in het openbaar kan ik wel waarderen ^^. Reageren
viccard Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Dat meisjes op elkaar vallen en kussen in het openbaar kan ik wel waarderen ^^. Echt weer zo'n boerenlul opmerking Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 Ik heb niets tegen homo's, heb zelfs een paar maten die homo zijn. Maar als je dan op mannen valt, hou het dan svp voor jezelf. Dus je mot maar doen alsof je hetero bent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.