2fast{0} Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Onderwerp: Maakt mij totaal niet uit! Freestyle. Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Ja dat mag Animatie: Ja dat mag Premade: Ja dat mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Opmerking: Ik wil weer een battle na een lange tijd. Maakt niet uit wie. Goed of slecht. In ieder geval succes!
2fast{0} Geplaatst: 13 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Oke beter, een uitdaging. Succes! 2fast{0} Cabyon
GwnHugo Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Ik stem op 2fast{0}. Cabyon heeft de flow niet echt mooi gedaan vind ik. Ook ziet de render er zo een beetje vaag. Er zit ook iets te veel contrast in de achtergrond vind ik. Die van 2fast{0} ziet er goed uit. Er is niet veel dat je beter zou kunnen doen. Alleen houd ik niet echt van zo'n dikke border.
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik ben telaat ok.. Maar jullie hebben maar 1 stem dus ik stem snel ff :O. Ik stem ook op 2Fast{0}. Waarom: Ik vindt het gewoon mooier. Ik vindt die van cABYON raar..
.Levi. Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Winnaar 2fast{0} +1 punt voor jou! Gefeliciteerd met je overwinning. Cabyon heeft helaas verloren, gelukkig nog geen minpunt voor jou. Closed & updated.
Recommended Posts