Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

jptuzp.png

Och, een nieuw werkje. Ik zet hem maar hier neer omdat ik graag wat feedback wil wat beter kan en wat ik toe kan voegen. Ik heb alles zelf gemaakt, alleen de boom en de vogel zijn afbeeldingen die ik van internet heb afgehaald. Comments en rates?

PostScriptum: Ik heb zoiets al eerder gemaakt.

Geplaatst:

Hier moet nog heel wat aan gebeuren. Om allereerst te beginnen met het 'gras'. De wereld loopt bij jou aardig scheef, zo te zien. Vlakbij de boom zit een hele rechte lijn, en de rest loopt bol. Niet bepaald logisch. Daarnaast lijkt het 'gras' een aantal verschillende kleuren te hebben. Linksboven is veel lichter groen dan rechts en linksonder. De boom past totaal niet bij het soort ontwerp. Deze springt er helemaal uit en de kleuren van de boom passen totaal niet bij de achtergrond. Daarnaast, op het punt waar de boom het gras raakt is wat gebrusht. Althans, zo lijkt het. Als ik eerlijk moet zijn, het ziet er niet uit. Dan de lucht. De opvulling hiervan is euhm.. Nouja, alleen de vogel. Wel mooi uitgekozen, die vogel. Maar voor de rest is het hartstikke leeg. Dit is overigens het hele ontwerp. De boom en de vogel is het enige wat er is, dit had ook wel met een plaatje van 300x120 gekund qua afmetingen. De lichtinval is het enige wat een beetje goed is. Als staan de effecten van de zon (die daar op het gras) niet evenredig met de hoek van de lichtinval. De tekst is ook totaal niet bijpassend.

Tips:

• Probeer de signature meer op te vullen met verschillende C4D's, textures, en andere objecten.
  • De tekst, neem een kleur uit je ontwerp (in dit geval groen) en maak het bijvoorbeeld iets donkerder. De tekst moet niet opvallen, dus zet het op een lagere opacity. Daarnaast kan je er misschien ook voor kiezen om de layer op overlay te zetten. Een ander lettertype kan ook handig zijn. Er zijn namelijk genoeg lettertypes die bij een natuurontwerp passen.
  • Als je een andere afmeting (300x120) had gebruikt was het sowieso beter geweest. Dit is gewoon veel te kaal.

Geplaatst:

Op zich zie ik wel leuke dingen, alleen vind ik de verschillende stijlen niet zo mooi. De vogel (die overigens qua formaat niet geheel natuurgetrouw is, of is het geen kolibrie?) en de lucht zijn vrij strak terwijl de boom en het gras overduidelijk gebrushed zijn. Ik denk dat het mooier is wanneer je dat allemaal in één stijl doet: Of alles strak, of alles brush.

Voor de rest zeg ik niets, ik zie dat Visser al heel goed commentaar heeft gegeven. Ik ben een n00b, dus ik houd mijn mond verder. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...