Jump to content

Cage fight


sandorbok

Recommended Posts

Dit hangt ervan af op welke console (Playstation 3/Xbox 360/PC) je speelt.

Ik doe het op de PS3, en geef je voor dat ook de controls.

Wacht totdat je iemand zal zien slaan met de knuppel (het mes is in ieder geval moeilijker te ontwijken en af te nemen, maar heeft dezelfde instructies).

Dan druk je op X. Als het succesvol gebeurt, zal Luis zich bukken en het mes ontwijken. Druk als je dit ziet direct op O (dat rood bolletje). Dan zal Luis het mes/knuppel afpakken.

Voor de andere consoles, klik hier even: Klik.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het nam me ook een tijdje voor ik het doorhad.

Je moet eigenlijk zo'n Melee Attack doen, zoals je 10x moet doen in 4 minuten in GTA IV voor de achievement Finish Him.

Als je die attack doet dan heb je zn wapen te pakken :)

X360: Als hij wil slaan/steken, druk je snel op A (groen) en vervolgens op B (rood). Als het goed is heb je zn wapen afgepakt.

PS3: Voor PS3 geldt hetzelfde maar dan moet je volgens mij op X drukken en vervolgens op O.

PC: Hier zal iemand mn post voor moeten 'aanvullen' want dit weet ik niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het nam me ook een tijdje voor ik het doorhad.

Je moet eigenlijk zo'n Melee Attack doen, zoals je 10x moet doen in 4 minuten in GTA IV voor de achievement Finish Him.

Als je die attack doet dan heb je zn wapen te pakken :)

X360: Als hij wil slaan/steken, druk je snel op A (groen) en vervolgens op B (rood). Als het goed is heb je zn wapen afgepakt.

PS3: Voor PS3 geldt hetzelfde maar dan moet je volgens mij op X drukken en vervolgens op O.

PC: Hier zal iemand mn post voor moeten 'aanvullen' want dit weet ik niet :7

Bij de PC moet je op de spatie drukken om te ontwijken of bukken en als je gebukt of naar achteren om te ontwijken staat direct op de lmb klikken. Als dit je niet helemaal duidelijk is hoe ik het bedoel kun je ook ff in de walktrough kijken daar staat het ook omschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een mes of knuppel afpakken erg lastig vind kan je het altijd nog anders doen.

Steeds de andere van je wegtrappen en dan aanvallen, als hij weer wil slaan, hem trappen totdat die goed staat en dan weer slaan. Zo heb ik Cage Fight gewonnen want ik kon nooit winnen van iemand anders met een mes als ik er ook een had in laaste ronde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...