Jump to content

Badland missie's

Big-Bear

Recommended Posts

als ik die tanker commander heb gedaan rijdt dat wijf trug, en dan ga ik die body harvest doen maar daar gaat t mis moe ik weer al die missies gaan over doen, dus nu zoek ik een goeeie neerbij gelegen save plek, die digt bij de start place van de body harvest missie ligt

Delen op andere websites

als ik die tanker commander heb gedaan rijdt dat wijf trug, en dan ga ik die body harvest doen maar daar gaat t mis moe ik weer al die missies gaan over doen, dus nu zoek ik een goeeie neerbij gelegen save plek, die digt bij de start place van de body harvest missie ligt

Humpzz.. ik snap je niet helemaal meer! Bedoel je die missie dat je die benzine station moet overvallen, en dan gaat het fout! Dan moet je een Truck aan die Tanker koppelen toch? (Met een soort Mexicaanse Vrouw)

Delen op andere websites

Je kunt toch ook eventjes wachten met die missie ?

Je gaat eerst naar het dicht bijzijnde safehouse

die staan aangegeven met een floppydisk of een groen huisje dan kijk je in de map welke het dichst bij staat en daar ga je dan naartoe lijkt mij dan.

Wat gaat er dan fout ?

Humpzz.. ik snap je niet helemaal meer! Bedoel je die missie dat je die benzine station moet overvallen, en dan gaat het fout! Dan moet je een Truck aan die Tanker koppelen toch? (Met een soort Mexicaanse Vrouw)

Die vrouw heet catharina ;)

Bewerkt: door turtle
Delen op andere websites

Fern Ridge

loc_858.jpg

Tis wel een stukkie vandaan van die Tanker Commander geloof ik, maar ik von dat de meest gunstige plek toen ik die missies van Catalina deed.

Die vrouw heet catharina

Catalina ;)

Bewerkt: door LouNGeR
Delen op andere websites

Als je begint met catalina's missie's (bij dat hutje), kan je daar saven.

(Dat hutje dat ik bedoel heeft LouNGeR hier een beetje boven gepost).

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...