Big-Bear Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 als ik die tanker commander heb gedaan rijdt dat wijf trug, en dan ga ik die body harvest doen maar daar gaat t mis moe ik weer al die missies gaan over doen, dus nu zoek ik een goeeie neerbij gelegen save plek, die digt bij de start place van de body harvest missie ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 als ik die tanker commander heb gedaan rijdt dat wijf trug, en dan ga ik die body harvest doen maar daar gaat t mis moe ik weer al die missies gaan over doen, dus nu zoek ik een goeeie neerbij gelegen save plek, die digt bij de start place van de body harvest missie ligt Humpzz.. ik snap je niet helemaal meer! Bedoel je die missie dat je die benzine station moet overvallen, en dan gaat het fout! Dan moet je een Truck aan die Tanker koppelen toch? (Met een soort Mexicaanse Vrouw) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Je kunt toch ook eventjes wachten met die missie ? Je gaat eerst naar het dicht bijzijnde safehouse die staan aangegeven met een floppydisk of een groen huisje dan kijk je in de map welke het dichst bij staat en daar ga je dan naartoe lijkt mij dan. Wat gaat er dan fout ? Humpzz.. ik snap je niet helemaal meer! Bedoel je die missie dat je die benzine station moet overvallen, en dan gaat het fout! Dan moet je een Truck aan die Tanker koppelen toch? (Met een soort Mexicaanse Vrouw) Die vrouw heet catharina Bewerkt: 27 juni 2005 door turtle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Fern Ridge Tis wel een stukkie vandaan van die Tanker Commander geloof ik, maar ik von dat de meest gunstige plek toen ik die missies van Catalina deed. Die vrouw heet catharina Catalina Bewerkt: 27 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ja, Dat is de Beste Save Game plek.. Daar begin je toch ook die Catalina missie's? (P.S. De andere Save Game plekken zijn verder) Bewerkt: 27 juni 2005 door Meneer Euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 en hoe duur is dat huis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 nee he, bij mij staat daar nog geen save plekje, dus moe ik eerst catalin's missie doen ofso?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Later als je Catalina's missies moet doen kan je daar gewoon saven, je hoeft het dus niet te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 nee he, bij mij staat daar nog geen save plekje, dus moe ik eerst catalin's missie doen ofso?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Als je begint met catalina's missie's (bij dat hutje), kan je daar saven. (Dat hutje dat ik bedoel heeft LouNGeR hier een beetje boven gepost). Bewerkt: 28 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.