Gast Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Wat je ook kan doen is: new giveplayerid; tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); if(strlen(tmp)) je geeft hem nu weer een strtok functie, ik neem aan dat hij nog geen strtok onderaan zijn GM heeft staan. als je hem echt gebruik wilt laten maken van strtok zou ik tog echt de functie meegeven, en verder is dcmd gewoon makkelijker voor beginners, ik had me ook een tijdje in strtok verdiept maar dat snapte ik na 2 dagen nog niet terwijl ik dcmd al in 10 minuutjes doorhad Hij hoeft geen strtok onderaan zijn GM? Dat heb ik ook niet gedaan. Je moet wel dudb includen, voor het geval dat. (#include <dubd>)) Reageren
powerkip96 Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Wat je ook kan doen is: new giveplayerid; tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); if(strlen(tmp)) je geeft hem nu weer een strtok functie, ik neem aan dat hij nog geen strtok onderaan zijn GM heeft staan. als je hem echt gebruik wilt laten maken van strtok zou ik tog echt de functie meegeven, en verder is dcmd gewoon makkelijker voor beginners, ik had me ook een tijdje in strtok verdiept maar dat snapte ik na 2 dagen nog niet terwijl ik dcmd al in 10 minuutjes doorhad ik heb wel strtok, maar dat gebruik ik nooit en ik snap 't ook niet :O Stond nog in de GM dat ik hem kreeg, ik edit 't eigenlijk en add gewoon dingen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) ok maar alsnog is strtok moeilijk te begrijpen, met dcmd is de naam van de param achter je command gewoon "strval(params)" dus al wijs je dat aan een variable toe bijv "new variable = strval(params)" kan je verder alles met hetgene achter het command doen, als je daarvoor dan maar wel de naam "variable" in dat geval gebruik. en het schijnt ook dat strtok zelfs langzamer is dan de normale samp command fuctie. EDIT: even 3 Hoera'tjes voor mijn 200ste post Bewerkt: 20 oktober 2010 door Morph1 Reageren
powerkip96 Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Morph heeft me al geholpen via Teamviewer -Slotje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.