Golf_MK1 Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Hallo, Ik heb een mod in San Andreas gezet die de utility trailer vervangt. Ik heb dus al op het internet gelezen dat deze enkel te verkrijgen is met een carspawner. Ik heb dus een carspawner geïnstalleerd, maar bij het spawnen crasht mijn spel. Hierbij heb ik ook gelet op de versie van mijn spel en mijn spel is al gedowngrade dus dit was in orde. Vervolgens heb ik de noobmode in GTA geïnstalleerd en als ik hem hier wil spawnen staat hij er niet tussen. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of weet iemand nog een alternatieve carspawner? (nu heb ik deze). Reageren
Woody268 Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) Zelf heb ik geen idee hoe het komt maar wat je kan doen in cleo 4 installeren en dan deze carspawner er in zetten. Cleo 4 heeft een auto installer en voor de carspawner gewoon de read me volgen en in game op de "7" toets drukken (niet de 7 toets op je numeriek toetsenbord maar de andere). Edit: heb net zelf even de utility trailer gespawnt op sa en hij crashte NIET! MVG, woody Bewerkt: 15 oktober 2010 door woody268 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) Zelf heb ik geen idee hoe het komt maar wat je kan doen in cleo 4 installeren en dan deze carspawner er in zetten. Cleo 4 heeft een auto installer en voor de carspawner gewoon de read me volgen en in game op de "7" toets drukken (niet de 7 toets op je numeriek toetsenbord maar de andere). Edit: heb net zelf even de utility trailer gespawnt op sa en hij crashte NIET! MVG, woody Dit ga ik onmiddelijk proberen, hopelijk werkt het. Alvast bedankt. EDIT: Heb het net geprobeerd en het werkt!! Heel veel dank hiervoor!! Bewerkt: 15 oktober 2010 door vwbjorn Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Kan je me zeggen wat de TXD en de DFF bestandjes zijn van die Utillity trailer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.